REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nie tylko nowe kawiarnie i koncept. Starbucks podsumowuje 2017 rok

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 sty 2018 10:41
Nie tylko nowe kawiarnie i koncept. Starbucks podsumowuje 2017 rok
fot. mat. prasoww

W 2017 roku Starbucks kontynuował w Polsce swój dynamiczny rozwój. Otwarcie 12 nowych kawiarni, pierwsza lokalizacja w Bydgoszczy i poszerzenie obszaru działań o koncept „Starbucks on the go” to tylko niektóre sukcesy marki w minionym roku.

REKLAMA

Mimo dużej konkurencji na polskim rynku kawiarnianym, Starbucks odnotował kolejny udany rok. Dzięki przemyślanej i długofalowej strategii, marka stale zwiększa swój zasięg i utrzymuje pozycję lidera branży. Potwierdzają to kolejne otwarte kawiarnie, wprowadzenie nowego konceptu oraz prestiżowe nagrody.

Starbucks zwiększa dostępność dla swoich fanów

Systematycznie otwierając kolejne kawiarnie, marka zakończyła rok z 63 lokalizacjami w Polsce. Oprócz nowych lokali w miastach, w których miłośnicy Starbucks mogli już wcześniej napić się ulubionej kawy, do portfolio marki dołączyła również Bydgoszcz. W łódzkiej Manufakturze otwarta została największa jak dotychczas kawiarnia sieci w Polsce. Sympatycy wyjątkowej kawy przygotowywanej ze 100 proc. ziaren arabica mogą delektować się jej smakiem na powierzchni 280 m2.

Nowy koncept na polskim rynku – „Starbucks on the go”

Jednym z celów realizowanych przez markę w 2017 roku było zwiększenie dostępności swoich produktów. Nowym segmentem działalności w Polsce stał się koncept „Starbucks on the go”. Jest to w pełni wyposażony moduł kawowy składający się ze stylowych mebli wzorowanych na tych, które znajdują się w kawiarniach Starbucks, oraz wysokiej klasy ekspresów do kawy. Dzięki temu rozwiązaniu podróżujący Goście sieci mogą skosztować swojej ulubionej kawy na wybranych stacjach paliw. Moduł ten jest również dedykowany biurom i hotelom.

Zapowiedź intensywnych działań w 2018

W tym roku Starbucks ma w planach konsekwentną rozbudowę swojego portfolio poprzez otwarcie około 20 nowych kawiarni, dotarcie do miłośników najlepszej jakości kawy w nowych miastach, a także dalszy rozwój dotychczasowych projektów. Spółka AmRest, która jest operatorem marki w Europie Środkowo-Wschodniej, rozwija ją nie tylko w Polsce, równolegle prowadzi intensywne działania również na innych rynkach, m.in. w Niemczech, Czechach, na Węgrzech, czy w Rumunii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY