REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa identyfikacja wizualna Galerii Emka

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 kwi 2017 09:51
Nowa identyfikacja wizualna Galerii Emka
fot. mat. prasowe

JestEM emKĄ – pod tym hasłem kryje się kampania wizerunkowa Galerii Emka w Koszalinie, która ruszyła w kwietniu tego roku. Jest ona częścią nowej identyfikacji wizualnej, promującej odświeżone oblicze Centrum. Emka poddana została metamorfozie i otworzy się oficjalnie już 20 maja.

REKLAMA

Zmiana identyfikacji wizualnej jest niezwykle istotnym elementem przemiany Galerii Emka, która w tym roku obchodzi swoje piętnastolecie. Centrum nie tylko poszerza swoją ofertę i modernizuje sklepy, ale również odświeża swój wizerunek. Emka jest nowoczesna, elegancka i przede wszystkim z charakterem.

Podkreślenie osobowości Emki jest w najnowszej kampanii motywem przewodnim. „JestEM KoszalinianKĄ, JestEM emKĄ” to pierwsza kreacja z cyklu zaplanowanego na najbliższe miesiące. Koncepcja całej kampanii opiera się na zabawie słownej bazującej na zwrocie „JestEM emKĄ”. Jej celem jest przedstawienie Galerii Emka jako Centrum silnie związanego z Koszalinem, stworzonego, a następnie przebudowanego z myślą o jego mieszkańcach i ich zmieniających się potrzebach. Nowe grafiki są wyraziste, a hasła w oryginalny sposób podkreślają obecność Emki w sąsiedztwie.

Za nową identyfikację wizualną odpowiada agencja Toolbox Marketing.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie




Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.