REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa identyfikacja wizualna Galerii Emka

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 kwi 2017 09:51
Nowa identyfikacja wizualna Galerii Emka
fot. mat. prasowe

JestEM emKĄ – pod tym hasłem kryje się kampania wizerunkowa Galerii Emka w Koszalinie, która ruszyła w kwietniu tego roku. Jest ona częścią nowej identyfikacji wizualnej, promującej odświeżone oblicze Centrum. Emka poddana została metamorfozie i otworzy się oficjalnie już 20 maja.

REKLAMA

Zmiana identyfikacji wizualnej jest niezwykle istotnym elementem przemiany Galerii Emka, która w tym roku obchodzi swoje piętnastolecie. Centrum nie tylko poszerza swoją ofertę i modernizuje sklepy, ale również odświeża swój wizerunek. Emka jest nowoczesna, elegancka i przede wszystkim z charakterem.

Podkreślenie osobowości Emki jest w najnowszej kampanii motywem przewodnim. „JestEM KoszalinianKĄ, JestEM emKĄ” to pierwsza kreacja z cyklu zaplanowanego na najbliższe miesiące. Koncepcja całej kampanii opiera się na zabawie słownej bazującej na zwrocie „JestEM emKĄ”. Jej celem jest przedstawienie Galerii Emka jako Centrum silnie związanego z Koszalinem, stworzonego, a następnie przebudowanego z myślą o jego mieszkańcach i ich zmieniających się potrzebach. Nowe grafiki są wyraziste, a hasła w oryginalny sposób podkreślają obecność Emki w sąsiedztwie.

Za nową identyfikację wizualną odpowiada agencja Toolbox Marketing.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY