REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 22 gru 2017 09:00
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
fot. mat. MP Polska
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru
Nowa jakość biura. Nowoczesny design, dobra akustyka i… moc koloru

Firma Lafarge postawiła na nową siedzibę. Jest nowocześnie, funkcjonalnie i kolorowo. Ważną rolę w projekcie odgrywają meble dostarczone przez MP Polska.

REKLAMA

Lafarge w Polsce przeniósł swoje warszawskie biuro do budynku West Station II. Firma zajęła 1,4 tys. mkw. na 13 piętrze biurowca. Decyzja o zmianie lokalizacji biura i powstaniu nowej przestrzeni wiązała się z chęcią poprawy komunikacji wewnątrz organizacji firmy Lafarge. Biuro nowej jakości z nowoczesnym wzornictwem, lepszą akustyką i bardziej kolorowe od poprzedniego, wpisujące się w aktualne trendy nowo powstających biur. 

Projekt rozpoczął się od przeprowadzenia badań przez zespół Colliers International/ Workplace Innovation. Wnioski z badań wskazały na zbyt małą ilość miejsc do spotkań, brak przestrzeni wspólnych jak obszerna kuchnia, pokój odpoczynku, agora, czyli miejsc ułatwiających integrację pracowników, których brakowało w poprzednim biurze. Do realizacji projektu od strony architektonicznej została wybrana warszawska pracownia InDesign a kluczem powstania projektu były trzy wytyczne. Po pierwsze światło/ jasne, przestrzenne biuro; po drugie: radość/ równowaga między życiem prywatnym a zawodowym pracowników; po trzecie: inspiracja - wymiana myśli, idei i pomysłów.

Wybór spośród kilkunastu firm meblowych biorących udział w przetargu na głównego dostawcę mebli do wszystkich stref biura oraz elementów akustyki padł na firmę MP Polska. - Najlepszy stosunek jakości do ceny przekonał ostatecznie firmę Lafarge do podjęcia współpracy z MP Polska. Po kilku tygodniach spotkań i szczegółowych ustaleń grup projektowych, biorących udział w projekcie ustalone zostały ostatecznie produkty wpisujące się w założenia postawione na samym początku. Wysoki komfort użytkowy mebli, idealna akustyka, szeroka gama produktów i kolorów dały zadowalający efekt końcowy – komentuje Kamil Kapciński, Business Development Manager MP Polska.

 Co było nietypowe w projekcie? - Niesymetryczny układ ustawienia biurek bench w części open space oraz "korytarzowe" przejścia, trochę jak w labiryncie, mające swój nietuzinkowy, unikatowy urok – nadmienił Kapciński.

 Biuro o pow. całkowitej 1,4 tys. mkw.

Project Manager Lafarge: Krzysztof Bambynek

Architekci: In Design

Osoba odpowiedzialna za projekt z ramienia MP Polska: Kamil Kapciński

Meble dostarczone przez MP Polska:

100 stanowisk pracy w formie biurek bench z ekranami akustycznymi marki MP Polska
stoły konferencyjne, mobilne oraz stałe + wyposażenie mniejszych sal spotkań (marka Pedrali, Profim): 15 sal do spotkań
strefa kuchni 
wydzielone miejsca soft seating w różnych lokalizacjach strefy open space: kolekcja Manta, Mishell oraz Stone marki Noti, fotele October/Profim, pufy i stoliki SoftLine, inne meble marek Bejot i Pedrali
systemy akustyczne Acustio oraz Fluffo

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.