REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa nazwa, logo i identyfikacja wizualna. Futura Park przechodzi rebranding

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 22 sie 2019 13:32
Nowa nazwa, logo i identyfikacja wizualna. Futura Park przechodzi rebranding
fot. mat. pras.

Kompleks handlowy Futura Park przechodzi rebranding. Od dziś centrum handlowe będzie się nazywać Factoria Park. Obiekt zyskał również nowe logo i identyfikację wizualną.

REKLAMA

Zmiana podyktowana jest chęcią wdrożenia wizerunku odpowiadającego najnowszym trendom na rynku nieruchomości oraz przejęciem obiektu przez nowego zarządcę – JLL.

Centrum handlowe Futura Park od dziś sygnowane jest nową nazwą – Factoria Park. Nowy zarządca zmienił też logo i identyfikację wizualną. Zabieg ten ma na celu odświeżenie wizerunku obiektu oraz wzmocnienie jego pozycji na rynku. W centrum handlowym Factoria Park jest ponad 20 sklepów. Na powierzchni 20 000 m² znajdują się m.in. salony obuwnicze CCC i Deichmann, drogeria Rossmann, market budowlany Castorama, hipermarket Carrefour, Takko Fashion, Regatta, Media Expert, Empik, InMedio, Smyk, sklep zoologiczny Kakadu, restauracja Sphinx, stacja paliw Carrefour oraz wiele innych punktów usługowych uzupełniających ofertę.

- Factoria Park to kompleks handlowy o bardzo wysokim potencjale rozwoju. Cieszymy się, mogąc zapewnić naszym klientom bogatą, zróżnicowaną i atrakcyjną ofertę produktów dobrej jakości, odpowiadającą na ich różnorodne potrzeby. Wierzymy, że dzięki zmianie nazwy oraz logotypu, jak również prowadzonej kampanii wizerunkowej informującej mieszkańców o wprowadzonych zmianach, Factoria Park spotka się z jeszcze większym zainteresowaniem klientów  – powiedziała Agnieszka Lis, dyrektor Factoria Park.

- Szukając inspiracji, mieliśmy na uwadze zarówno otoczenie, etymologię nazwy, jak również historię tego miejsca. Faktoria to synonim słowa fabryka/warsztat – od niego wzięła swoją nazwę dzielnica, w której centrum jest zlokalizowane. To też synonim osiedla, osady lub kolonii handlowej. Dlatego po drobnych modyfikacjach w zapisie powstała Factoria Park – miejsce od zawsze chętnie odwiedzane przez okolicznych mieszkańców, w którym czują się oni swobodnie i z którym się utożsamiają, stając się jego częścią, a nie sporadycznym klientem. To obszar, który wspólnie tworzymy i mamy razem na niego wpływ – wyjaśnia Karolina Szarpak, community manager agencji Abanana odpowiedzialnej za koncepcję nowej nazwy i logotypu galerii.  

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.