REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Nowa nazwa początkiem wielkich zmian

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 28 paź 2019 11:38
Nowa nazwa początkiem wielkich zmian
Nowa Górna, fot. mat. pras.

Łódzkie centrum handlowe, znane od 22 lat jako Guliwer, od teraz będzie nosiło nową nazwę. Właściciel obiektu zdecydował się właśnie na jego pełen rebranding. Wybrana nazwa ma podkreślić wieloletni związek centrum handlowego z Łodzią, ale także otworzyć nowy rozdział w historii tego miejsca.

REKLAMA

- Nowa Górna była naturalnym wyborem, biorąc pod uwagę długofalową strategię, która zakłada tworzenie obiektów o mocno lokalnym  charakterze. Centrum handlowe zlokalizowane jest w łódzkiej dzielnicy Górna, a jej mieszkańcy regularnie robią tutaj zakupy, do czego ściśle nawiązujemy - mówi Elwira Pyrkowska, Asset Manager w firmie Newbridge Poland, do której od 2 lat należy obiekt.

- Co więcej, chcieliśmy zachować spójność z nazwami naszych pozostałych obiektów w Polsce, które również nawiązują do dzielnic miast. Dzięki nowej nazwie udało się nam więc zarówno zaakcentować lokalizację centrum na mapie Łodzi, jak również jego silny związek z lokalną społecznością i najbliższym otoczeniem. To pozytywny krok w kierunku budowania nowoczesnego, sąsiedzkiego centrum convenience  - dodaje.

Ale zmieniona nazwa ma nie tylko podkreślić związek z rynkiem. Otwiera ona także nowy rozdział w historii obiektu. Ten czekają modernizacje, odświeżenie oferty handlowej, a nawet rozbudowa o retail park. Ta ostatnia inwestycja jest obecnie w fazie planowania. Ponadto właścicielowi zależało także na jeszcze jednym elemencie:

- Badania, jakie przeprowadziliśmy pokazały, że mieszańcy Łodzi niezbyt kojarzyli nazwę Guliwer. Samo centrum za to utożsamiali głównie z hipermarketem  Carrefour, który zajmuje u nas największą powierzchnię. W efekcie, wielu klientów było nieświadomych, że obiekt to nie tylko ten jeden sklep, ale  28  sklepów oraz punktów usługowych. Nowa nazwa oraz planowane inwestycje mają zmienić to postrzeganie - zapowiada Pyrkowska.

Nie dziwić powinien więc fakt, że na samej zmianie nazwy właściciel obiektu nie poprzestał. Centrum handlowe zyskało także nowe logo.  To składa się z sygnetu, czyli elementu graficznego, którym jest okrąg z wpisaną w niego literą „N” - to nawiązanie do słowa „Nowe”. Znajdująca się w sygnecie fala oraz kolory to z kolei symboliczne rozdzielenie przeszłości obiektu i jego przyszłości. Obok grafiki wpisano obecną nazwę.

Te zmiany pociągnęły za sobą także uruchomienie nowej platformy internetowej, która gromadzi całą ofertę centrum handlowego, informuje o aktualnych promocjach i wydarzeniach. Dodatkowo, charakteryzuje się nowoczesnym, przejrzystym layoutem i umożliwia korzystanie z niej na urządzeniach mobilnych.

- Na tym etapie zmiany, jakie wprowadzimy mają przede wszystkim charakter wizerunkowy i są częścią realizowanej właśnie nowej strategii marketingowej. Nową nazwą, ale także serwisem www chcemy zwrócić uwagę klienta na szerokość i kompaktowość naszej oferty oraz na jej dopasowanie do codziennych potrzeb lokalnej społeczności.  Co więcej, chcemy naszym klientom ułatwić poruszanie się po tej ofercie - mówi.

- Zmiany mają także podkreślić kierunek rozwoju obiektu, który zaplanowany jest na najbliższe lata. Docelowo chcemy, by centrum funkcjonowało jako nowoczesne centrum handlowe typu convenience, w którym obok dobrej oferty spożywczej, zapewnianej przez znanego operatora, znaleźć można także atrakcyjną ofertę sklepów, usług czy gastronomii. Pod tym względem Nowa Górna ma rozwijać się podobnie jak nasze inne obiekty - Nowe Bielawy w Toruniu czy CH Czyżyny w Krakowie - dodaje Pyrkowska.

Inwestor nie ukrywa także, że wprowadzone nowości skierowane są także do najemców - tych obecnych, jak i przyszłych. - Ostatnia zmiana to jasny sygnał w kierunku rynku. Chcemy podkreślić, że jest w Łodzi obiekt wart uwagi najemców. Doceniamy także obecnych najemców. To oni w dużej mierze staną się beneficjentami nowej odsłony łódzkiego obiektu - zaznacza przedstawicielka Newbridge.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.