REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa odsłona autorskich salonów Oknoplast w całej Europie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 lip 2016 11:14
Nowa odsłona autorskich salonów Oknoplast w całej Europie
Salon Oknoplast, fot. materiały prasowe
Nowa odsłona autorskich salonów Oknoplast w całej Europie
Nowa odsłona autorskich salonów Oknoplast w całej Europie
Nowa odsłona autorskich salonów Oknoplast w całej Europie
Nowa odsłona autorskich salonów Oknoplast w całej Europie
Nowa odsłona autorskich salonów Oknoplast w całej Europie

Oknoplast planuje przeprowadzić rebranding autorskich salonów na terenie całej Europy. Do tej pory firma wprowadziła zmiany w 100 polskich punktach sprzedaży i chce kontynuować rebranding również na innych rynkach, m.in. we Francji i Włoszech. Każdy z autoryzowanych salonów wprowadza zmiany związane z wystrojem wnętrz oraz zewnętrznymi oznaczeniami.

REKLAMA

Rebranding salonów Oknoplast został wprowadzony z myślą o każdym kliencie, który szuka jakościowych, oryginalnych i nowoczesnych rozwiązań w aranżacji wnętrz. Przy stworzeniu koncepcji wizerunku salonów Oknoplast zaprosił do współpracy biuro architektoniczne Panek + Wroczek Architekci. 

- Nowa strategia Oknoplast to znacznie więcej designu i technologii również w obsłudze klienta. Jako jeden z największych europejskich producentów okien PVC chcemy zaskakiwać swoich klientów i obsługiwać ich na jak najwyższym poziomie. Takie założenie odpowiada także strategii Oknoplast dotyczącej produktów, które wyróżniają się na tle innych branżowych firm wysoką jakością materiałów, przełomowymi rozwiązaniami ułatwiającymi codzienne użytkowanie okna oraz zwróceniem uwagi na design w każdym wnętrzu – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu firmy Oknoplast.

Odmienione salony to minimalistyczne i estetyczne wnętrza, w których główną ekspozycję stanowią różne modele okien dostępnych w ofercie Oknoplast. Prezentowane są one tak, jak później będą widoczne w domach klientów, czyli osadzone w ścianach. Ważnym punktem nowych salonów jest również L’atelier umożliwiające dobranie każdego szczegółu okna: począwszy do kolorystyki po rodzaje okuć i pakietów szybowych. Informacje na temat produktów przedstawiane są w jasny sposób, wykorzystujący język wymiernych korzyści, które oferuje dany model, a okna prezentowane są w naturalnej aranżacji.

Wszystkie dotychczasowe działania są konsekwencja rebrandingu komunikacji wizualnej firmy, który został wprowadzony w 2015 roku. Zmiany identyfikacji wizualnej polegały na unowocześnieniu logotypu oraz wprowadzeniu nowego hasła przewodniego prezentującego innowacyjne podejście marki do swoich produktów: „Spójrz w przyszłość”.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY