REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe biuro w 6 tygodni? Na rynek wkracza usługa "Pimp my office"

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 13 lis 2017 12:43
Nowe biuro w 6 tygodni? Na rynek wkracza usługa "Pimp my office"
Fot. materiały prasowe
Nowe biuro w 6 tygodni? Na rynek wkracza usługa "Pimp my office"
Nowe biuro w 6 tygodni? Na rynek wkracza usługa "Pimp my office"

Już teraz najemcy powierzchni biurowych, którym zależy na szybkiej i efektywnej zmianie powierzchni swojej siedziby, mogą skorzystać z unikatowej na polskim rynku usługi „Pimp my office”. Jest to kilkutygodniowy program rearanżacji miejsca pracy proponowany przez Mikomax Smart Office oraz firmę Xplan, która świadczy usługi fit-out. Celem metamorfozy jest zwiększenie funkcjonalności i wsparcie najemców biurowych w budowaniu pożądanego wizerunku. Oferta skierowana jest do najemców, a także właścicieli budynków, którym zależy na podniesieniu standardu oferowanej powierzchni.

REKLAMA

Jak wynika z badań, wygląd i funkcjonalność biura ma duże znaczenie dla polskich pracowników. Według ankiety przeprowadzonej przez Mikomax Smart Office razem z ABSL wynika, że aż 58 proc. osób w wieku 26 – 35 lat i 71 proc. osób w wieku 36 – 45 lat, uważa wygląd i organizację w biurze za ważne. Pracodawcy są coraz bardziej świadomi, że jakość przestrzeni biurowej przekłada się zarówno na efektywność pracy, jak i poziom satysfakcji oraz lojalności zespołu. Jednak wiele firm rezygnuje
z wprowadzenia potrzebnych zmian, obawiając się o koszty, jakie niesie ze sobą rearanżacja i wyzwania związane z logistyką np. konieczność czasowego wyłączenia powierzchni z użytku. Usługa „Pimp my office” powstała jako odpowiedź na potrzeby tej grupy firm. Jej założeniem jest osiągnięcie maksymalnego efektu przy ograniczeniu budżetu i maksymalnym skróceniu czasu prowadzenia prac.

– Jak ocenić czy w naszym biurze potrzebna jest zmiana? Ważnym sygnałem jest to, że aranżacja biura negatywnie odbija się na pracy. Jeśli zespół cały czas się powiększa i brakuje miejsca na kolejne stanowiska, a nasi pracownicy tracą cenny czas na szukanie sali do spotkań albo miejsca do swobodnego przeprowadzenia rozmowy telefonicznej, to jest to znak, że potrzeba zmiany. Podobnie kiedy obserwujemy, że biuro nie jest dobrze odbierane przez potencjalnych nowych pracowników,
a osoby już zatrudnione skarżą się na brak komfortu czy hałas. Oferujemy wszystkie elementy, niezbędne do tego, aby taka zmiana była efektywna, czyli analiza stanu wyjściowego i obserwacja, w jaki sposób zespół wykorzystuje przestrzeń biurową. Prace rearanżacyjne mogą zamknąć się w 6 tygodniach, a cały proces, łącznie z analizą i tworzeniem projektu, w 8. Aby było to możliwe, klient otrzymuje projekt, który zakłada tylko najbardziej efektywne i możliwe do zrealizowania rozwiązania
– mówi Zuzanna Mikołajczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu, członek zarządu Mikomax Smart Office.

Metamorfoza biura składa się z dwóch etapów. Pierwszy polega na zebraniu informacji o konkretnych oczekiwaniach klienta. Prowadzona jest też obserwacja migawkowa, która pozwala ocenić, w jaki sposób pracownicy korzystają z dotychczasowej przestrzeni i jakie ich potrzeby powinny zostać uwzględnione w projekcie. Na podstawie tych danych powstają dwa projekty do wyboru, zgodne
z założeniami i budżetem. Prace realizowane są tak, aby dostosować się do potrzeb klienta, np. mogą być prowadzone w nocy, kiedy biuro nie jest używane.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.