REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowe oblicze biura Sanofi w Warszawie - ekologiczny minimalizm

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 lut 2016 13:47
Nowe oblicze biura Sanofi w Warszawie - ekologiczny minimalizm
Biuro Grupy Sanofi
Nowe oblicze biura Sanofi w Warszawie - ekologiczny minimalizm
Nowe oblicze biura Sanofi w Warszawie - ekologiczny minimalizm

Wsłuchując się w potrzeby pracowników oraz w zgodzie z polityką środowiskową, Grupa Sanofi zmodernizowała swoje warszawskie biuro. Firma dostosowała wnętrza do najnowszych trendów dzięki projektowi od KDesign Architekci.

REKLAMA

Siedziba Grupy Sanofi, obecnej na polskim rynku od przeszło 25 lat, od 2008 roku znajduje się w budynku North Gate na warszawskim Muranowie. W następstwie postępujących zmian technologicznych i reorganizacyjnych, a także rosnącej świadomości potrzeb pracowników, Sanofi dokonało renowacji przestrzeni biurowej, czyniąc ją nie tylko bardziej przyjazną użytkownikom, ale
i środowisku. Projekt aranżacji wnętrz przygotowała pracownia KDesign Architekci.

Nowoczesne systemy oświetlenia LED, energooszczędne sprzęty AGD czy systemy segregacji śmieci to tylko niektóre z elementów wprowadzonych do przestrzeni architektonicznej. Oprócz funkcjonalności i innowacyjności, łączą one w sobie aspekt edukacyjny, przyczyniając się do zmiany postaw i nawyków pracowników na bardziej ekologiczne i budując ich świadomość w tym zakresie. Przywiązanie firmy do natury i ekologii najlepiej obrazuje recepcja, zaaranżowana na tle ściany z żywych roślin w kolorze soczystej zieleni. Nowa odsłona biura Sanofi to jej nowa wizytówka: minimalistyczna, innowacyjna, funkcjonalna oraz przyjazna.

Reorganizując przestrzeń biurową, Grupa Sanofi oparła koncepcję na trzech filarach, zgodnych z misją i wizją firmy: innowacyjność, zaangażowanie na rzecz pacjentów oraz troska o środowisko. Na każdym etapie prac firma zadbała o to, by przedsięwzięcie przebiegało zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, począwszy od wyboru firm podwykonawców, po selekcję materiałów
i zastosowanych rozwiązań.

- Biuro to dla nas miejsce pracy i spotkań, spędzamy w nim większą część dnia. Dlatego też istotne jest zapewnienie przemyślanej aranżacji przestrzeni w taki sposób, by mogła ona służyć nie tylko efektywnej pracy i wygodzie pracowników, ale także jednocześnie nie wpływać negatywnie na środowisko naturalne - mówi Małgorzata Jastrzębska, dyrektor personalny w Grupie Sanofi w Polsce. - Już na etapie wyboru podwykonawców, naszym głównym kryterium była ich dobra reputacja oraz doświadczenie, a nie cena. Zależało nam, by angażować i wspierać lokalne przedsiębiorstwa, kierujące się wartościami zbliżonymi do wartości Sanofi, jak zrównoważony rozwój i transparentność w działaniu - dodaje.

Instalacje elektryczne, hydrauliczne i sprzęt biurowy są nie tylko nowoczesne, ale przede wszystkim energooszczędne. System oświetlenia LED oraz sprzęt AGD (w tym nowe lodówki i zmywarki) klasy A++ odczuwalnie zmniejszyły pobór prądu, a nowoczesne rozwiązania hydrauliczne umożliwiły znaczne ograniczenie zużycia wody.

- Już dziś widzimy, że założenia ekologiczne, na których oparliśmy koncepcje renowacji oraz aranżacji naszego biura przyniosły widoczne efekty - powiedział Maciej Kryda, menedżer ds. administracyjnych w Grupie Sanofi w Polsce. - Przede wszystkim ograniczyliśmy zużycie zasobów naturalnych, osiągając znaczną redukcję poboru energii – około 11 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku (z 78,112 KWh do 69,720 KWh). Również zaimplementowane rozwiązania hydrauliczne zredukowały zużycie wody o około 30 proc. w skali roku. W przestrzeni socjalnej i kuchniach zamontowaliśmy system segregacji śmieci, by ułatwić ich dalszy recykling oraz edukować zespół w tym zakresie - tłumaczy Kryda.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.