REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 maj 2017 12:12
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
fot. Everspace
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura
Nowoczesne rozwiązania w służbie wygodnego biura

Biuro marzeń to biuro wygodne. W domowym klimacie, dostosowujące się do pracowników i ich potrzeb. Kluczowym elementem w nim są meble oraz funkcjonalne dodatki. Sprawdzamy jakie elementy pomogą stworzyć nowoczesne biuro i wpłynąć na komfort pracowników.

REKLAMA

Najpierw spójrzmy na miejsce do siedzenia. Fotele pracownicze to podstawa wyposażenia niemal każdego biura. Niełatwo jest wysiedzieć 8 godzin na niewygodnym krześle i przy tym wydajnie pracować. Jeśli zależy nam na efektywności pracowników, to warto zainwestować przede wszystkim w ten element wyposażenia. Najnowocześniejsze fotele zapewniają siedzenie biodynamiczne. Polega to na wykorzystaniu biologicznych predyspozycji naszego ciała do poruszania się w trzech wymiarach przestrzeni. 

Istotne jest też to jak działa i jest zaaranżowane miejsce bezpośredniej pracy - biurko. Nowoczesne biurko dziś ma być nie tylko przestrzenią do odłożenia dokumentów czy umieszczenia na nim komputera. Ma się dostosowywać do wzrostu i aktualnej pozycji pracowników. Ze względu na to, że jest coraz więcej osób lubiących pracować w pozycji stojącej, producenci mebli biurowych oferują elektrycznie sterowane biurka. Są też modele, którymi możemy zarządzać poprzez smartfona!

W open space problemem jest akustyka i stworzenie stref wyciszenia. Z pomocą przychodzą wolno wiszące panele sufitowe, wyspy, panele ścienne i ścianki działowe, których konstrukcja umożliwia skuteczne tłumienie hałasów. Dodatkowo ułożenie na podłodze miękkiej wykładziny sprzyja poprawie komfortu akustycznego każdego wnętrza. Takie elementy wyposażenia biura mają jeszcze jedną ważną zaletę – umiejętnie wkomponowane - mogą wprowadzać do pomieszczenia aktywizujące, poprawiające nastrój i sprzyjające kreatywności kolory.

O meblach biurowych czytaj też na portalu biznesmeblowy.pl

Nawet najnowocześniejsze biuro będzie mało zachęcającym miejscem, kiedy zabraknie w nim elementów, które pomagają zorganizować pracę i utrzymać wokół swojego stanowiska ład. I choć w obecnych czasach większość organizerów, notatników czy wizytowników mamy w swoich komputerach i smartfonach, to wciąż drukujemy dokumenty i korzystamy z pomocy materiałów biurowych. Estetycznie zaprojektowane, designerskie dodatki w postaci pojemników na dokumenty czy materiały piśmiennicze wizualnie ocieplą każde miejsce pracy oraz sprawią, że będzie ono bardziej przytulne i osobiste.

Prawidłowe oświetlenie przestrzeni biura – temperatura barwowa i natężenie oraz umieszczenie źródła światła – wpływa na naszą wydajność i samopoczucie. Podstawą jest przede wszystkim zapewnienie dziennego światła, choć bywają takie miesiące, że niezbędne jest też posiłkowanie się światłem sztucznym. Tu warto pamiętać, że przy pracy biurowej muszą być spełnione określone normy jego natężenia wyrażone w luksach (1 luks równy jest lumenowi na metr kwadratowy). Zgodnie z nimi blat biurka powinien być oświetlony na poziomie nie mniejszym niż 500 lx. Ważne, aby sztuczne światło było też jak najbardziej zbliżone temperaturą i barwową do naturalnego. Wtedy wielogodzinne spędzanie czasu w biurze nie będzie męczyło naszego wzroku, a przy okazji sprawi, że miejsce w którym przebywamy wyda nam się bardziej przytulne.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.