REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy iSpot w Starym Browarze, czyli technologia na co dzień

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 mar 2017 12:33
Nowy iSpot w Starym Browarze, czyli technologia na co dzień
iSpot Apple Premium Reseller w Starym Browarze fot. mat. prasowe
Nowy iSpot w Starym Browarze, czyli technologia na co dzień
Nowy iSpot w Starym Browarze, czyli technologia na co dzień
Nowy iSpot w Starym Browarze, czyli technologia na co dzień
Nowy iSpot w Starym Browarze, czyli technologia na co dzień

iSpot Apple Premium Reseller otworzył właśnie salon w poznańskim Starym Browarze. W nowym miejscu dysponował będzie większą powierzchnią ekspozycyjną i warsztatową. Usługi, w tym warsztaty dla osób o różnym poziomie zaawansowania będą ważnym elementem strategii nowego miejsca.

REKLAMA

Otwarty 10 marca br. salon iSpot Apple Premium Reseller w Starym Browarze w Poznaniu urządzony jest zgodnie z nowymi zasadami iSpot – obejmuje zarówno przestrzeń ekspozycyjną, jak i miejsce do komfortowego prowadzenia warsztatów. Warsztaty, pokazujące jak efektywnie korzystać z rozwiązań Apple i aplikacji zarówno w życiu codziennym, jak i w biznesie, to ważny element propozycji iSpot dla klientów.

Salon w Starym Browarze to 140 mkw. przestrzeni dla nowej technologii, która może nam pomóc w codziennym życiu i biznesie. Marka iSpot Apple Premium Reseller jest licencjonowanym przez Apple dystrybutorem, musi spełniać szereg restrykcyjnych wymagań w wielu obszarach działalności, w tym wyglądzie i wystroju salonów, które regularnie są kontrolowane przez przedstawicieli firmy Apple.

Projekty wystroju wnętrz wszystkich salonów iSpot powstają w kalifornijskiej centrali Apple, w Cupertino. - Powołano jeden dedykowany zespół, który tworzy wystroje autoryzowanych salonów. Inspiracją są oczywiście wytyczne Steve'a Jobsa oraz jego filozofia minimalizmu połączona z fascynacją sztuką i technologią. Człowiekiem, który urzeczywistnił myślenie Jobsa w architekturze wnętrz, był Tim Kobe. Współpraca Kobe-Jobs zaowocowała designem salonów, z jakich znany jest Apple - opowiadał specjalnie dla Propertydesign.pl Tomasz Szczepański.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY