REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept dla Kolportera od Branch Brothers

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 mar 2016 10:13
Nowy koncept dla Kolportera od Branch Brothers
Kolporter Top Press
Nowy koncept dla Kolportera od Branch Brothers
Nowy koncept dla Kolportera od Branch Brothers
Nowy koncept dla Kolportera od Branch Brothers
Nowy koncept dla Kolportera od Branch Brothers
Nowy koncept dla Kolportera od Branch Brothers

Kolporter wprowadza strefę bistro do nowych saloników prasowych. Nowy koncept - Top Presso - został opracowany i wdrożony we współpracy z ekspertami od visual merchandisingu z firmy Branch Brothers (Upright Group).

REKLAMA

Pierwszy punkt tego typu działa już od października 2015 r. w Jeleniej Górze. W planach Kolporter ma otwarcie kolejnych salonów ze strefą bistro Top Presso.

Zamysłem specjalistów od visual merchandisingu było stworzenie funkcjonalnego miejsca, w którym strefa gastronomiczna (nowość w ofercie sieci Kolportera) zostanie naturalnie wkomponowana w punkt sprzedaży prasy. Top Presso zaciekawia nowoczesnym designem, dobrym oświetleniem i przyjemną dla oka kolorystyką. Przestrzeń jest większa niż w przeciętnym saloniku prasowym, co umożliwia wygodne zrobienie zakupów. Część gastronomiczna została zaprojektowana tak, aby można było wygodnie przejrzeć gazetę i wypić kawę. Saloniki Kolportera ze strefą Top Presso oferują również wybór przekąsek, zarówno na ciepło jak i na zimno.

–  Przy projektowaniu Top Presso skoncentrowaliśmy się na potrzebach klienta. Zależało nam, aby w każdym miejscu saloniku czuł się on komfortowo. Punktem wyjścia dla nas, w każdym prowadzonym projekcie, jest diagnoza potrzeb klienta, stworzenie jego profilu (tzw. persony), a następnie przeanalizowania całokształtu jego doświadczeń z marką, przenosząc je na schemat tzw. mapy podróży konsumenta  – mówi Bartłomiej Dudka, dyrektor zarządzający Branch Brothers (Upright Group). – To jest także miejsce na zdiagnozowanie emocji, które pojawiają się w umysłach konsumentów podczas kontaktu z marką. Dzięki takiemu zaplanowaniu procesu projektowania łatwo lokalizujemy potencjalne bariery zakupowe i je usuwamy – dodaje.

Hasło przewodnie dla strefy Top Presso brzmi: „Twoja przerwa, Twój przystanek”. Wybrana kolorystyka wnętrza realizuję tę obietnicę, łącząc antracytowe meble z akcentami w kolorach charakterystycznych dla logo Kolportera: czerwonym i żółtym. Dodatki w kolorze patynowanego drewna nadają salonikowi przytulny charakter. Koncept dedykowany jest przede wszystkim placówkom znajdującym się w lokalizacjach o dużym natężeniu przechodniów: szpitalach, stacjach metra, dworcach, lotniskach czy biurowcach.

– Wszystkie produkty, z których przygotowane są posiłki, pochodzą od zaufanych dostawców. Postawiliśmy na wysoką jakość wszystkich produktów spożywczych, zależy nam aby wszystkie dania i przekąski, które oferujemy były bardzo smaczne. Chcemy, aby nasi klienci z przyjemnością i z przekonaniem do nas wracali – podkreśla Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.

W ostatnim miesiącu otwarto trzy nowe saloniki Top Presso w Warszawie, na stacjach metra: Dworzec Wileński, Rondo ONZ, Świętokrzyska.

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY