REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept salonów Twoje Soczewki

  • Autor: dlahandlu.pl
  • 02 wrz 2019 13:48
Nowy koncept salonów Twoje Soczewki
fot. mat. pras.

Strefy topowych marek, digitalowy system wizualizacji produktów i aktualnych promocji, profesjonalny gabinet okulistyczny. Nowa koncepcja salonów sieci optycznej Twoje Soczewki pojawia się w galeriach handlowych w Polsce.

REKLAMA

Twoje Soczewki to blisko 55 salonów w całej Polsce. – W ciągu 10 lat zaczynając od jednego stoiska z soczewkami we Wrocławiu, udało nam się otworzyć kilkadziesiąt salonów m.in. w największych centrach handlowych. W biegiem lat nasza sieć stała się nie tylko miejscem z soczewkami – pojawiła się szeroka oferta okularów oraz profesjonalne gabinety okulistyczne – mówi Jacek Szkólski, CEO Avenir Medical Poland – właściciel sieci Twoje Soczewki. 

Koncepcja nowych salonów opiera się na nowoczesnym designie zaprojektowanym z myślą o młodych Klientach. – Dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby naszych odbiorców – są to głównie osoby poniżej trzydziestki, ceniący sobie szybkie i łatwe zakupy – tłumaczy Jacek Szkólski. 

Nowe salony podzielono na sekcje produktowe, m.in. soczewki kontaktowe, okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz akcesoria do ich pielęgnacji. 

W salonie umieszczono oprawy marek, takich jak: ICON, Turro, Ray-Ban®, Vogue, Armani Exchange, Oakley. W ofercie znajdują się też oczywiście soczewki m.in. MonoVision, Johnson&Johnson, Alcon i CooperVision.

W nowocześnie wyposażonych gabinetach można skorzystać z profesjonalnego badania wzroku. – To specyficzna sytuacja. Gabinet w centrum handlowym musi spełniać najwyższe normy – mówi Jacek Szkólski. 

Nowy koncept jest sukcesywnie wdrażany w działających już punktach m.in. w CH Wola Park Galerii Północnej w Warszawie, Factory Poznań, czy CH Millenium Hall w Rzeszowie, i zostanie powielony w nowych salonach Twoje Soczewki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.