REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 24 maj 2018 13:45
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
fot. mat. pras.
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie

Zmodernizowana perfumeria, otwarta 23 maja, o powierzchni 400 mkw. to wizytówka sieci, będąca kolejną odsłoną nowego konceptu. Jego wdrażanie sieć rozpoczęła w ubiegłym roku. Sephora dzięki nowej odsłonie wzbogaca doświadczenia zakupowe i angażuje klientów m.in. poprzez usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub. Za projekt nowego konceptu odpowiada wewnętrzny dział marki Sephora.

REKLAMA

Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, który wśród innych serwisów, oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Obok nich na klientów czeka Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub. Niebawem w perfumerii zadebiutuje też zupełnie nowa usługa – personalizacja produktów zakupionych na prezent czyli bezpłatne grawerowanie butelek perfum oraz innych produktów kosmetycznych zakupionych w Sephora.

- Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nasi klienci uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami oraz technologiami. Dlatego Sephora w nowym koncepcie wraz z Beauty HUB, czyli miejscem, w którym klienci poznają świat piękna, bardzo szybko zdobywa serca odwiedzających nasze perfumerie – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.