REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 paź 2017 09:33
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Sephora w centrum Wroclavia fot. mat. prasowe
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z

W nowo otwartym centrum handlowym Wroclavia powstała perfumeria Sephora zaaranżowana zgodnie z najnowszym konceptem retailowym marki, opierającym się m.in. na wzbogacaniu doświadczeń zakupowych i angażowaniu klientów.

REKLAMA

- Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości i eksperymentowanie z wizerunkiem, a wszystko przy użyciu nowych technologii. Dlatego w Sephora we Wroclavii wprowadziliśmy nowe rozwiązania. Jednym z nich jest m.in. centralnie ulokowany Beauty HUB, czyli miejsce, w którym klienci korzystają w usług makijażowych i lekcji makijażu – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Nowy koncept obejmuje zupełnie nowe wyposażenie meblowe, inwestycje w duże ekrany ledowe, wyraźniej zaznaczone strefy pielęgnacji i makijażu, a także łatwiejszą nawigację dla klienta. Docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych. Koncept eksponuje szczególnie strefę usług, która wśród innych serwisów oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów, a wykonywane przez makijażystki Sephora. - Staramy się wyłapywać wszystkie nowe, nawet najbardziej niszowe trendy i wprowadzać innowacje oraz marki, które uwielbiają młodzi konsumenci. To najważniejsze powody, dla których jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z. Sephora wprowadziła do Polski najgorętsze marki influencerskie, jak np. makijażowe Huda Beauty i Kat Von D, serum Farsali czy marki koreańskie jak Tony Molly i Dr Jart+ – dodaje Bielecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.