REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 paź 2017 09:33
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Sephora w centrum Wroclavia fot. mat. prasowe
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z
Nowy koncept Sephora we Wroclavii. Z myślą o Millenialsach i generacji Z

W nowo otwartym centrum handlowym Wroclavia powstała perfumeria Sephora zaaranżowana zgodnie z najnowszym konceptem retailowym marki, opierającym się m.in. na wzbogacaniu doświadczeń zakupowych i angażowaniu klientów.

REKLAMA

- Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości i eksperymentowanie z wizerunkiem, a wszystko przy użyciu nowych technologii. Dlatego w Sephora we Wroclavii wprowadziliśmy nowe rozwiązania. Jednym z nich jest m.in. centralnie ulokowany Beauty HUB, czyli miejsce, w którym klienci korzystają w usług makijażowych i lekcji makijażu – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Nowy koncept obejmuje zupełnie nowe wyposażenie meblowe, inwestycje w duże ekrany ledowe, wyraźniej zaznaczone strefy pielęgnacji i makijażu, a także łatwiejszą nawigację dla klienta. Docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych. Koncept eksponuje szczególnie strefę usług, która wśród innych serwisów oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów, a wykonywane przez makijażystki Sephora. - Staramy się wyłapywać wszystkie nowe, nawet najbardziej niszowe trendy i wprowadzać innowacje oraz marki, które uwielbiają młodzi konsumenci. To najważniejsze powody, dla których jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z. Sephora wprowadziła do Polski najgorętsze marki influencerskie, jak np. makijażowe Huda Beauty i Kat Von D, serum Farsali czy marki koreańskie jak Tony Molly i Dr Jart+ – dodaje Bielecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY