REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept Terranovy zadebiutuje w Libero. Za architektonicznymi sterami nie byle kto

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 21 sie 2018 11:04
Nowy koncept Terranovy zadebiutuje w Libero. Za architektonicznymi sterami nie byle kto
Jeden z włoskich sklepów marki w nowym koncepcie, fot. mat. pras.
Nowy koncept Terranovy zadebiutuje w Libero. Za architektonicznymi sterami nie byle kto
Nowy koncept Terranovy zadebiutuje w Libero. Za architektonicznymi sterami nie byle kto

Nowy koncept to prezent, jaki włoska marka postanowiła zrobić swoim klientom na 30-ste urodziny. Pierwszy w Polsce salon w zupełnie nowej aranżacji powstanie w budowanym na południu Katowic wielofunkcyjnym kompleksie handlowo-rozrywkowym Libero. Dwukondygnacyjna Terranova – zajmująca powierzchnię ponad 1 300 mkw. – będzie zdecydowanie największym salonem na liście wszystkich polskich lokalizacji. Do stworzenia nowej aranżacji marka zaprosiła renomowane brytyjskie studio Checkland Kindleysides.

REKLAMA

– Ciekawy pomysł na to, jakim miejscem ma być Libero i czym będzie się wyróżniać w katowickiej stawce okazały się jednym z kluczy do sukcesu w wynajmie obiektu. Postawiliśmy na najlepszą lokalizację, wyjątkowy komfort i udogodnienia, a także na przyjazną architekturę. A do tego zadbaliśmy o to, żeby poza mocną listą sklepów Libero przyciągało też rozrywką, gastronomią i wydarzeniami specjalnymi. Jak widać, podobne spojrzenie na nowoczesny handel i rozrywkę ma globalny gracz jakim jest Terranova, skoro na polski debiut swojego nowego konceptu wybrał realizowany przez nas kompleks. Dzięki tej umowie szybkimi krokami zbliżamy się do końca etapu wynajmu – mówi Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

Nowy koncept prezentem na urodziny

Trudno o znalezienie lepszego miejsca na świętowanie jubileuszu marki modowej niż salon, gdzie codziennie spotykają się z nią tysiące klientów. Nowy koncept Terranovy czerpie inspiracje z Włoch, kraju, z którego wyrastają korzenie marki. Klienci zobaczą rozwiązania i udogodnienia, które mają sprawiać, że poczują się w salonie wyjątkowo mile widziani, gościnnie i będą czerpać przyjemność z zakupów.

– Dla nas każdy jest wyjątkowy. Dlatego chcemy, żeby każdy odwiedzając salon Terranovy czuł się dobrze, jak u siebie i miał same pozytywne skojarzenia. A każde zakupy niech będą jak najlepszy prezent – mówi Andrea Arcangeli, Terranova brand manager. Dodaje, że projektując aranżację starano się oddać klimat słonecznej, kolorowej Riwiery Adriatyckiej, która na całym świecie słynie z gościnności, towarzyskości i dobrej energii. Pierwszy salon zgodny z nową koncepcją zadebiutował pod koniec ubiegłego roku w Pesaro. W jego otwarciu wzięła udział legenda marki, Adele Santini. Pierwsza przedstawicielka handlowa konsorcjum Teddy, który swój pierwszy sklep Terranovy otworzyła w 1969 roku właśnie w Pesaro.

Włoskie korzenie, czyli wzornictwo prosto z riwiery

Do stworzenia nowej aranżacji marka zaprosiła renomowane brytyjskie studio Checkland Kindleysides, które na swoim koncie ma realizacje dla największych światowych marek, w tym m.in. dla Hermès, American Eagle, Adidas, Levi's czy Converse. Projektanci, podobnie jak właściciele marki, zgodnie stwierdzili, że trudno o lepszy sposób na uchwycenie jej wyjątkowości niż odniesienie się do symboli miejsca, z którego Terranova się wywodzi – radosnych ludzi, słońca, morza i skąpanego w słonej morskiej wodzie drewna.

Odpowiedzialny za projekt architekt i "shop designer" Giacomo Ferri podkreśla, że inspiracją dla konceptu były prawdziwe obrazy i formy architektoniczne znamienne dla adriatyckiej riwiery. – Chcąc oddać klimat z nadmorskich deptaków i piaszczystego, adriatyckiego wybrzeża zastosowaliśmy na podłodze różnorodne materiały imitujące właśnie piasek czy drewno. Zależało nam, żeby klienci szybko mogli zorientować się w której strefie salonu się znajdują – dodaje Ferri.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.