REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 07 gru 2017 14:42
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Cosmopolitan, fot. mat. pras.
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament

Czy w eleganckich, dystyngowanych pomieszczeniach zawsze czujemy się wygodnie? Jak sprawić, by nie tworzyły dystansu swoją ekskluzywnością? Dziś w stylistyce zarówno drogich apartamentów, jak i przestrzeni biurowych „naturalność” przestrzeni staje się dominującym trendem.

REKLAMA

Zwrot ku naturze i spokojnej aranżacji widoczny jest w najbardziej znanych apartamentowcach stolicy, jak Złota 44, Cosmopolitan czy Park Lane. Design tworzy klimat i wartość emocjonalną. Klienci zainteresowany inwestycją w takie powierzchnie przykładają też dużą wagę do detali - układu powierzchni, jakości i precyzji wykonania poszczególnych elementów. - Kiedy pomyślimy o cenie 10 mln zł za apartament w centrum Warszawy, można sobie uzmysłowić, jak wysoka poprzeczka stawiana jest wykonawcy. O ile wygląd jest tym, co kupuje „duszę” klienta, o tyle jakość będzie przez kolejne lata pracowała na wartość nieruchomości i zadowolenie jej lokatora - zauważa Danuta Barańska, dyrektor kreatywna firmy Tétris, zajmującej się aranżacją ekskluzywnych przestrzeni.

W nowoczesnych apartamentowcach komfort rozumiany jest szeroko - obejmuje także specjalne strefy tworzone dla mieszkańców i ich gości. Wieczór w jaccuzi na tarasie z widokiem na światła Warszawy? Czemu nie. Ósme, rekreacyjne piętro Złotej 44 jest chyba jednym z ciekawszych przykładów takich powierzchni. Nabywców mieszkań przyciągnąć ma spa, sala kinowa, strefa rekreacyjna dla rodzin z dziećmi czy klub fitness. - Wybudowaliśmy tutaj pełnowymiarowy basen, wyłożony ekskluzywnym, kamieniem występującym w jednym miejscu na świecie. Taka instalacja jest jedyną tego typu realizacją w Polsce i jedną z nielicznych w Europie – zauważa Danuta Barańska z Tétris. - Wnętrza apartamentów dostosowujemy natomiast do indywidualnych potrzeb klientów, tak aby sprostać wysokim wymaganiom w zakresie ergonomii i stylistyki.

Drugim aspektem przyciągającym klientów są inteligentne technologie, które sprawiają, że przestrzeń komunikuje się z użytkownikiem.  - Przykładem jest system HMS, który zamontowaliśmy w Park Lane – dodaje Barańska. - Pozwala on przy użyciu smartfona sterować automatycznie oświetleniem, temperaturą czy muzyką. Podobne udogodnienia mamy w strefie spa na Złotej 44, gdzie można zdalnie regulować naświetlenie przestrzeni, nagłośnienie czy otwieranie poszczególnych pomieszczeń.

Biura nie pozostają w tyle

Dążenie do udomowienia przestrzeni i zwrot ku naturze obserwujemy coraz intensywniej w aranżacji biur globalnych korporacji. Wystarczą przykłady nowych warszawskich biur CCC, JLL, Sage czy Stanley Black&Decker. Firmy wyławiające z rynku największe talenty zdają sobie sprawę, że tym, co zatrzymuje pracownika, nie jest już pensja, ale komfort i kreatywna atmosfera miejsca pracy. Dlatego pojęcia hygge, well-being czy workplace odmieniane są tu przez przypadki.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.