REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 07 gru 2017 14:42
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Cosmopolitan, fot. mat. pras.
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament
Od luksusu po well-being, czyli jak udomowić biuro i apartament

Czy w eleganckich, dystyngowanych pomieszczeniach zawsze czujemy się wygodnie? Jak sprawić, by nie tworzyły dystansu swoją ekskluzywnością? Dziś w stylistyce zarówno drogich apartamentów, jak i przestrzeni biurowych „naturalność” przestrzeni staje się dominującym trendem.

REKLAMA

Zwrot ku naturze i spokojnej aranżacji widoczny jest w najbardziej znanych apartamentowcach stolicy, jak Złota 44, Cosmopolitan czy Park Lane. Design tworzy klimat i wartość emocjonalną. Klienci zainteresowany inwestycją w takie powierzchnie przykładają też dużą wagę do detali - układu powierzchni, jakości i precyzji wykonania poszczególnych elementów. - Kiedy pomyślimy o cenie 10 mln zł za apartament w centrum Warszawy, można sobie uzmysłowić, jak wysoka poprzeczka stawiana jest wykonawcy. O ile wygląd jest tym, co kupuje „duszę” klienta, o tyle jakość będzie przez kolejne lata pracowała na wartość nieruchomości i zadowolenie jej lokatora - zauważa Danuta Barańska, dyrektor kreatywna firmy Tétris, zajmującej się aranżacją ekskluzywnych przestrzeni.

W nowoczesnych apartamentowcach komfort rozumiany jest szeroko - obejmuje także specjalne strefy tworzone dla mieszkańców i ich gości. Wieczór w jaccuzi na tarasie z widokiem na światła Warszawy? Czemu nie. Ósme, rekreacyjne piętro Złotej 44 jest chyba jednym z ciekawszych przykładów takich powierzchni. Nabywców mieszkań przyciągnąć ma spa, sala kinowa, strefa rekreacyjna dla rodzin z dziećmi czy klub fitness. - Wybudowaliśmy tutaj pełnowymiarowy basen, wyłożony ekskluzywnym, kamieniem występującym w jednym miejscu na świecie. Taka instalacja jest jedyną tego typu realizacją w Polsce i jedną z nielicznych w Europie – zauważa Danuta Barańska z Tétris. - Wnętrza apartamentów dostosowujemy natomiast do indywidualnych potrzeb klientów, tak aby sprostać wysokim wymaganiom w zakresie ergonomii i stylistyki.

Drugim aspektem przyciągającym klientów są inteligentne technologie, które sprawiają, że przestrzeń komunikuje się z użytkownikiem.  - Przykładem jest system HMS, który zamontowaliśmy w Park Lane – dodaje Barańska. - Pozwala on przy użyciu smartfona sterować automatycznie oświetleniem, temperaturą czy muzyką. Podobne udogodnienia mamy w strefie spa na Złotej 44, gdzie można zdalnie regulować naświetlenie przestrzeni, nagłośnienie czy otwieranie poszczególnych pomieszczeń.

Biura nie pozostają w tyle

Dążenie do udomowienia przestrzeni i zwrot ku naturze obserwujemy coraz intensywniej w aranżacji biur globalnych korporacji. Wystarczą przykłady nowych warszawskich biur CCC, JLL, Sage czy Stanley Black&Decker. Firmy wyławiające z rynku największe talenty zdają sobie sprawę, że tym, co zatrzymuje pracownika, nie jest już pensja, ale komfort i kreatywna atmosfera miejsca pracy. Dlatego pojęcia hygge, well-being czy workplace odmieniane są tu przez przypadki.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY