REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Odświeżony salon home&you w Klifie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 mar 2018 10:38
Odświeżony salon home&you w Klifie
fot. mat. pras.

W Galerii Klif ponownie otwarto salon marki home&you. Imponuje wielkością, efektywnym wykorzystaniem miejsca sprzedażowego oraz niezwykle bogatym asortymentem. Tym samym Klif powiększył ofertę w obszarze wyposażenia wnętrz.

REKLAMA

Zgodnie z przyjętą na ten rok strategią rozwoju sieci sprzedaży marki home&you, zawitała ona do nowych, atrakcyjnych lokalizacji oraz centrów handlowych o dużej strefie zasięgu. Nie zabrakło jej w nowym, niezwykle nowoczesnym centrum Wroclavia oraz krakowskiej Serenadzie. – Ubiegłoroczną ofensywę zakończyliśmy wielkim otwarciem salonu w Złotych Tarasach, który jest naszą dwunastą już lokalizacją w Warszawie, a jednocześnie największym punktem sprzedaży w Polsce. Do dyspozycji Klientów oddaliśmy ponad 800 mkw.. Zbliżonej wielkości powierzchnię, bo aż 600 mkw. ma teraz odświeżony salon w Galerii Klif. Oznacza to jeszcze więcej eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz, a przede wszystkim – większy komfort dla Klientów odwiedzających gdyński salon – mówi Magdalena Szarejko, Kierownik Marketingu home&you.

Nowy asortyment, nowe marki

W związku z dynamicznym rozwojem marki home&you oraz ciągle rosnącymi wymaganiami Klientów, w ubiegłym roku zapoczątkowano projekt zwiększania oferty asortymentowej sklepów stacjonarnych. – Sukcesywnie wprowadzamy do nich produkty, które do tej pory były dostępne jedynie w sprzedaży internetowej. W odświeżonym salonie można teraz kupić np. meble lub akcesoria ogrodowe i tarasowe, jak również artykuły papiernicze oraz biżuteryjne. – wyjaśnia ekspert home&you. Dodatkowym walorem są produkty najlepszych, często kultowych marek obcych, m.in. Joseph Joseph, Nachtmann, Spiegelau, Morphy Richards, Kenwood, Maxwell & Williamns, Gerlach, Contigo oraz Koziol. – Rozwijając koncepcję sklepu multibrandowego nie możemy zapomnieć o naszej marce premium, dedykowanej najbardziej wymagającym odbiorcom, czyli marce à Tab, która również poszerzyła asortyment salonu w Galerii Klif – dodaje.

Efektywne gospodarowanie powierzchnią sprzedażową

Powierzchnia odświeżonego salonu w gdyńskim Klifie jest przejrzyście podzielona na zróżnicowane strefy, które w pełni odpowiadają poszczególnym pomieszczeniom domowym. Wyposażona została w systemy meblowe, które nie tylko pozwalają na efektywną prezentację walorów użytkowych i estetycznych towaru, ale przede wszystkim pomagają klientom dokonać właściwego wyboru. Niewielkiej zmianie uległ także koncept wizualny sklepu - odświeżono czcionki, grafiki oraz aranżacje, które uzupełnione zostały o ekrany multimedialne na wejściu oraz za strefą kas.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY