REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Odświeżony salon home&you w Klifie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 mar 2018 10:38
Odświeżony salon home&you w Klifie
fot. mat. pras.

W Galerii Klif ponownie otwarto salon marki home&you. Imponuje wielkością, efektywnym wykorzystaniem miejsca sprzedażowego oraz niezwykle bogatym asortymentem. Tym samym Klif powiększył ofertę w obszarze wyposażenia wnętrz.

REKLAMA

Zgodnie z przyjętą na ten rok strategią rozwoju sieci sprzedaży marki home&you, zawitała ona do nowych, atrakcyjnych lokalizacji oraz centrów handlowych o dużej strefie zasięgu. Nie zabrakło jej w nowym, niezwykle nowoczesnym centrum Wroclavia oraz krakowskiej Serenadzie. – Ubiegłoroczną ofensywę zakończyliśmy wielkim otwarciem salonu w Złotych Tarasach, który jest naszą dwunastą już lokalizacją w Warszawie, a jednocześnie największym punktem sprzedaży w Polsce. Do dyspozycji Klientów oddaliśmy ponad 800 mkw.. Zbliżonej wielkości powierzchnię, bo aż 600 mkw. ma teraz odświeżony salon w Galerii Klif. Oznacza to jeszcze więcej eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz, a przede wszystkim – większy komfort dla Klientów odwiedzających gdyński salon – mówi Magdalena Szarejko, Kierownik Marketingu home&you.

Nowy asortyment, nowe marki

W związku z dynamicznym rozwojem marki home&you oraz ciągle rosnącymi wymaganiami Klientów, w ubiegłym roku zapoczątkowano projekt zwiększania oferty asortymentowej sklepów stacjonarnych. – Sukcesywnie wprowadzamy do nich produkty, które do tej pory były dostępne jedynie w sprzedaży internetowej. W odświeżonym salonie można teraz kupić np. meble lub akcesoria ogrodowe i tarasowe, jak również artykuły papiernicze oraz biżuteryjne. – wyjaśnia ekspert home&you. Dodatkowym walorem są produkty najlepszych, często kultowych marek obcych, m.in. Joseph Joseph, Nachtmann, Spiegelau, Morphy Richards, Kenwood, Maxwell & Williamns, Gerlach, Contigo oraz Koziol. – Rozwijając koncepcję sklepu multibrandowego nie możemy zapomnieć o naszej marce premium, dedykowanej najbardziej wymagającym odbiorcom, czyli marce à Tab, która również poszerzyła asortyment salonu w Galerii Klif – dodaje.

Efektywne gospodarowanie powierzchnią sprzedażową

Powierzchnia odświeżonego salonu w gdyńskim Klifie jest przejrzyście podzielona na zróżnicowane strefy, które w pełni odpowiadają poszczególnym pomieszczeniom domowym. Wyposażona została w systemy meblowe, które nie tylko pozwalają na efektywną prezentację walorów użytkowych i estetycznych towaru, ale przede wszystkim pomagają klientom dokonać właściwego wyboru. Niewielkiej zmianie uległ także koncept wizualny sklepu - odświeżono czcionki, grafiki oraz aranżacje, które uzupełnione zostały o ekrany multimedialne na wejściu oraz za strefą kas.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.