REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 19 paź 2017 17:52
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Reserved w Londynie fot. mat. prasowe
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved
Open to public, czyli frontem do klienta. Nowy koncept salonów Reserved

Sieć sklepów LPP obejmuje ponad 1700 salonów w 20 krajach. Łączna powierzchnia salonów LPP na świecie to prawie milion mkw. – tyle, co pięć Stadionów Narodowych. Jednak na tym nie kończą się plany międzynarodowej ekspansji gdańskiej spółki. W 2017 roku salony jej flagowej marki Reserved otworzyły swoje drzwi na ulicach handlowych dwóch modowych stolic Europy – w Berlinie i Londynie.

REKLAMA

Wchodząc na nowe rynki, LPP musi brać pod uwagę nie tylko wybór odpowiedniej lokalizacji, ale też przyzwyczajenia zakupowe swoich nowych klientów. Aby wpisać się w krajobraz zachodnioeuropejskich ulic handlowych, LPP postawiło na nowy koncept przy projektowaniu salonów swojej flagowej marki Reserved.

„Open to public” to minimalistyczne, nowoczesne wnętrza, bez zbędnych dekoracji. Ich podstawową cechą jest transparentność – klient widzi ofertę sklepu jeszcze przed postawieniem nogi w jego wnętrzu. Efekt ten osiągany jest dzięki zastosowaniu lekkich, łatwych do aranżacji mebli, a także oświetlenia LED oraz dedykowanego oświetlenia w systemie DALI, które pozwala z dowolnego miejsca na świecie sterować natężeniem światła, temperaturą barwową czy dynamiką, tworząc „scenariusze oświetleniowe” – różne sceny w zależności od pomysłu, kolekcji czy pory dnia. Przyciągnięcie wzroku klienta to klucz do sukcesu, szczególnie na ulicach handlowych europejskich stolic, gdzie wiele marek konkuruje ze sobą o zainteresowanie klientów.

W salonach Reserved, oprócz ciekawych stylizacji i nietuzinkowego rozmieszczenia produktów, wzrok przyciągają ekrany multimedialne i aranżacje witryn sklepowych, przez które można zobaczyć wnętrze sklepu. W koncepcie „open to public” nie ma miejsca na wysokie regały, czy ustawianie wieszaków w kącie – wszystko musi znajdować się na linii wzroku i w zasięgu ręki klienta.

Jednak pierwsze salony LPP wyglądały zupełnie inaczej. Pierwszy koncept, pod szyldem LPP Fashion Point, opracowany został przez Studio 1:1 z okazji otwarcia liczącego 50 mkw. salonu w łódzkim centrum handlowym M1. Jak opowiada Beata Szymańska, założycielka i projektantka Studio 1:1, przy projektowaniu pierwszego konceptu najważniejsze było wpisanie się w gusta ówczesnych konsumentów – salony nie mogły być zbyt jasne, a do ich wystroju użyte zostały najtańsze materiały. Wszystko po to, by nie „odstraszyć” klientów zbyt zachodnim stylem.

Ewolucja wyglądu i funkcjonowania salonów Reserved dokonywała się wraz z rozwojem LPP i zagraniczną ekspansją firmy. Zmiany następowały stosunkowo szybko, bo co 2–3 lata. „Open to public” jest szóstym konceptem w historii flagowej marki gdańskiej firmy. Jego debiut miał miejsce na najpopularniejszej ulicy zakupowej Berlina, w dzielnicy Charlottenburg, gdzie w maju tego roku otwarty został salon Reserved. Również nowo otwarty londyński salon marki, zlokalizowany przy jednej z najbardziej prestiżowych ulic handlowych świata Oxford Street, został zaaranżowany według koncepcji „open to public”. Pierwsze salony Reserved zaprojektowane według tego konceptu odwiedzić można również w Polsce, m. in. w centrum handlowym Morena w Gdańsku, a za kilka tygodni również w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie




  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
  • Polecamy Waszej uwadze transmisje z wybranych sesji #EKG2018. Zapraszamy na YouTube: EEC Poland - bit.ly/2wRSK2O Grupa PTWP - bit.ly/2GjlEsf #EEC2018
    @EECKatowice
  • Jako partnerzy @EECKatowice mieliśmy okazję przeprowadzić panel dyskusyjny o roli młodych w kształtowaniu Europy. Dziękujemy @pherstowski, PROM, MAY, Zwolnieni z Teorii, @ELSAPoland, @aegeewarszawa i @tomanek_robert, rektorowi @UE_Katowice! #EEC2018 #YouthLeadership #YouthVoice https://t.co/57GpHAhcCa
    @EECKatowice - (RT) @AIESECPoland
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY