REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 17 lip 2019 13:18
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
fot. mat. pras.
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group
Orbis i Accor wprowadzają się na Złotą. Nowe biuro hotelarzy to dzieło The Design Group

Grupa hotelowa Orbis i Accor wprowadziła się do nowych biur przy ul. Złotej 59 w Warszawie. Ponad 2 100 mkw. wnętrz wynajętej powierzchni biurowej zlokalizowanej na dwóch piętrach w popularnym i położonym w samym centrum miasta biurowcu Lumen zostało zaprojektowane i zaaranżowane we współpracy z biurem The Design Group Konrada Krusiewicza z Warszawy.

REKLAMA

Wybór lokalizacji nowego biura to w dużej mierze zasługa pracowników. Niewątpliwym atutem biurowca Lumen jest jego położenie w samym centrum Warszawy, dostęp do komunikacji miejskiej i kolejowej, dogodne połączenie z Lotniskiem Chopina oraz bliskość dodatkowych usług w bezpośredniej okolicy. Głównym założeniem przy projektowaniu nowych biur była funkcjonalność i ergonomia pracy. Ważne było również to, aby pracownicy, przyzwyczajeni dotychczas do pracy w pokojach na kilku piętrach, odkryli pozytywne aspekty pracy w otwartym biurze, ze strefami co-workingowymi wspierającymi pracę w trybie projektowym i przestrzenią do nieformalnych spotkań.

- Przy wyborze nowej lokalizacji i biura zależało nam na tym, aby nowa przestrzeń biurowa nie tylko pozytywnie wpływała na realizację celów zawodowych, ale również na relacje pomiędzy pracownikami. Stworzyliśmy nowoczesną i wygodną przestrzeń do pracy, opartą na aktywności oraz współpracy. – wyjaśnia Sylwia Pawełczyk-Maśluk, Chief Talent & Culture Officer grupy Orbis i Accor na Europę Wschodnią.

Niestandardowe kolory i materiały

Nowe biura grupy Orbis i Accor w Warszawie wyróżnia dobór materiałów, kolorów i wzorów, które pomimo zróżnicowania zostały dobrane tak, aby stworzyć idealną i komfortową przestrzeń do pracy. Na ścianach znajdują się oryginalne fototapety, a posadzki pokryte są patchworkową wykładziną. Strefy co-workingowe zostały wydzielone specjalnie zaprojektowanymi wykładzinami.

- Jesteśmy przede wszystkim hotelarzami i restauratorami. Grupa Orbis i Accor to dzisiaj właściciel i operator znanych oraz lubianych marek w Polsce takich jak Mercure, Sofitel, Novotel, ibis, ibis Budget, ibis Styles, MGallery czy sieci restauracji Winestone, które kojarzą się z pozytywną atmosferą, dobrze zaprojektowanymi i estetycznymi wnętrzami i profesjonalną obsługą. Nie ukrywam, że naszą ambicją było stworzenie biur w podobnym duchu – dodaje Sylwia Pawełczyk-Maśluk.

Ergonomia, komfort i efektywna praca zespołowa

Projektanci z biura The Design Group zadbali o ergonomiczne wyposażenie całego biura – miejsca pracy wyposażono nie tylko w najlepszej jakości krzesła i fotele, ale również w biurka z elektryczną regulacją wysokości, co pozwala na zmianę pozycji podczas pracy i odciążenie kręgosłupa zmęczonego ciągłą pozycją siedzącą. Dużą uwagę poświęcono akustyce, pomiędzy biurkami zaprojektowano zwieszane z sufitu panele akustyczne.

- Przy projekcie biura dużą wagę przywiązaliśmy do charakteru firmy i ten styl staraliśmy się oddać. Projekt charakteryzuje mix kolorów, wzorów, materiałów i tekstur w połączeniu z eleganckim, hotelowym klimatem. Jednocześnie mieliśmy na uwadze to, że przestrzeń służy pracy i nie może odciągać uwagi, dlatego też materiały, które wykorzystaliśmy są nie tylko ładne, ale przede wszystkim funkcjonalne, sprzyjające pracy i codziennemu użytkowaniu – dodaje Marta Konarska z The Design Group.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.