REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Oto flagowy salon Five o’clock. Tu wdrożono nowy koncept wnętrz

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 lip 2017 10:28
Oto flagowy salon Five o’clock. Tu wdrożono nowy koncept wnętrz
fot. Five o’clock
Oto flagowy salon Five o’clock. Tu wdrożono nowy koncept wnętrz
Oto flagowy salon Five o’clock. Tu wdrożono nowy koncept wnętrz

W Manufakturze w Łodzi otwarto flagowy salon Five o’clock – popularnej sieci sklepów z herbatą i kawą. Po raz pierwszy wdrożono tu nowy koncept wnętrz, ułatwiający klientom dostęp do ponad 300 produktów oferowanych przez sieć.

REKLAMA

Sklep otwarto na piętrze galerii handlowej Manufaktury i ma powierzchnię 46,94 mkw. O tej lokalizacji Bartosz Siess, właściciel sieci myślał już od dawna: - Starannie dobieramy miejsca na nasze nowe sklepy. Wybieramy najbardziej prestiżowe galerie handlowe, więc Manufaktura, jako wizytówka Łodzi i jedno z najciekawszych miejsc nie tylko handlowych w Polsce, było na naszej mapie. Udało nam się znaleźć lokal o idealnej powierzchni do wprowadzenia nowego konceptu wnętrza Five o’clock – tłumaczy Bartosz Siess.

Marka postawiła na przejrzystość – odsłoniętą witrynę, jasną podłogę z bielonych desek dębowych, ażurowe meble oraz lampy dające przyjemne, ciepłe, rozproszone światło. Nie mogło zabraknąć akcentów kolonialnych i kojarzących się z dawnym Londynem – jak choćby niezwykle widowiskowa latarnia. Ważną częścią jest też wydzielony sektor gourmet, z produktami delikatesowymi najwyższej jakości. – Chcieliśmy uzyskać efekt eleganckiego marché, a jednocześnie skupiliśmy się na zwiększeniu dostępności do produktów. By klient mógł zobaczyć dokładnie interesujący go produkt. Ten koncept, wdrożony po raz pierwszy w Manufakturze, będziemy wprowadzać przy kolejnych otwarciach – zapewnia Bartosz Siess.

Sklep w Manufakturze ma największy asortyment w kraju – klienci mogą wybierać spośród 200 gatunków herbaty, 50 rodzajów kaw i niezliczonej liczby akcesoriów do ich parzenia.

Five o’clock w Manufakturze jest 20. sklepem marki w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.