REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Oto laureaci konkursu IKEA „Zabawa to poważna sprawa”

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 04 lut 2019 11:38
Oto laureaci konkursu IKEA „Zabawa to poważna sprawa”
fot. mat. pras.

Cztery organizacje zostały laureatami kolejnej edycji konkursu grantowego IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Zwycięskie instytucje otrzymają dofinansowanie w wysokości od 40 do 50 tys. zł, które zostanie przeznaczone na realizację programów edukacji ekologicznej oraz przeciwdziałanie zmianom klimatu.

REKLAMA

IKEA aktywnie angażuje się w kwestie ochrony środowiska. Pogarszający się stan planety to ostatni moment, aby podjąć odpowiednie kroki mające na celu ochronę klimatu. Konkurs grantowy jest częścią międzynarodowej kampanii „Zabawa to poważna sprawa”, której celem jest wspieranie dzieci i młodzieży w różnych aspektach życia. Aktualna edycja dedykowana była tematyce edukacji ekologicznej i zmian klimatu.

Edukacja, kładąca nacisk na kształtowanie świadomości ekologicznej od najmłodszych lat, jest szczególnie istotna w obliczu coraz bardziej widocznych skutków zmian klimatu. To właśnie dzieci i młodzież niestety najdotkliwiej odczują efekty działań poprzednich pokoleń. Wierzymy, że nasz konkurs grantowy pomoże lokalnym organizacjom efektywnie przeprowadzić programy edukacyjne, które wyposażą dzieci i młodzież w odpowiednią wiedzę, umożliwiającą zmierzenie się z aktualnymi wyzwaniami środowiskowymi - mówi Katarzyna Dulko-Gaszyna, Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w IKEA Retail.

Laureatów konkursu ekologicznego „Zabawa to poważna sprawa” wybrała komisja złożona z pracowników IKEA Retail. Oceniana była między innymi kreatywność, rzetelność i pasja dla tematyki ekologicznej, jak również możliwość efektywnego dotarcia do grup dzieci i młodzieży najbardziej potrzebujących wsparcia.

Nieodłącznym elementem międzynarodowej kampanii społecznej „Zabawa to poważna sprawa” jest kolekcja pluszowych maskotek SAGOSKATT, tworzona we współpracy z dziećmi z całego świata. W tegorocznej kolekcji jedną z nich była uśmiechnięta foczka z małą rybką w kieszeni, która zaprojektowana została przez 8-letnią Natalię z Polski. Dochód ze sprzedaży zabawek w całości zostanie przeznaczony na wsparcie zwycięskich organizacji, w tym przeprowadzenie programów edukacyjnych oraz remonty placówek. Organizacje będą realizować zgłoszone przez siebie projekty
w pierwszym półroczu 2019 roku.

Dodatkowo, część sklepów IKEA w trakcie kampanii prowadziła zbiórkę pluszaków, aby następnie przekazać je do lokalnych partnerów. W efekcie zebranych zostało w sumie prawie 7,5 tys. zabawek, które trafią m.in. do przedszkoli oraz szpitali w Lublinie, Łodzi, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku oraz Poznaniu. IKEA wierzy, iż kreatywny i pełen radości sposób spędzenia wolnego czasu jest niezbędny dla dobrego samopoczucia oraz prawidłowego rozwoju najmłodszych.

Z tego powodu marka od lat angażuje się w pomoc dzieciom i młodzieży na całym świecie poprzez IKEA Foundation, międzynarodową organizację charytatywną (www.ikeafoundation.org). Przez cały okres swojej działalności IKEA Foundation przekazała dotychczas 45 milionów euro na strategiczne i długoterminowe projekty wspierające rozwój dzieci, realizowane przez sześć organizacji partnerskich na świecie: UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics
i Save The Children.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.