REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Oto najnowszy efekt designerskiej transformacji Atrium Promenada

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 paź 2018 16:21
Oto najnowszy efekt designerskiej transformacji Atrium Promenada
Atrium Promenada fot. mat. prasowe
Oto najnowszy efekt designerskiej transformacji Atrium Promenada
Oto najnowszy efekt designerskiej transformacji Atrium Promenada
Oto najnowszy efekt designerskiej transformacji Atrium Promenada
Oto najnowszy efekt designerskiej transformacji Atrium Promenada
Oto najnowszy efekt designerskiej transformacji Atrium Promenada
Oto najnowszy efekt designerskiej transformacji Atrium Promenada

Kolejny etap transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegł końca. Atrium Promenada ma nową strefę food court - Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami. Obiekt po modernizacji zyskał 13,2 tys. mkw. nowej powierzchni najmu, które obecnie wynosi łącznie 51,2 tys. mkw. Wyróżnia się architekturą i nowoczesnym designem, który nawiązuje do najbardziej znanych ulic modowych i kultowych domów towarowych – Grand Magasin - światowych stolic mody: Paryża, Mediolanu, Londynu i Nowego Jorku.

REKLAMA

Prace w centralnej części funkcjonującego nieprzerwanie centrum handlowego były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. W wyniku przeprowadzonej transformacji pasaż główny zmienił się w wyjątkową pod względem architektury i atmosfery przestrzeń, Aleję Fontann. Stworzona została również strefa restauracyjna z oryginalną, eklektyczną architekturą, będącą połączeniem nowoczesnego bistro i stylu retro francuskich kafejek. Za projekt odpowiada pracownia Sud Architekt Polska.

Dzięki rozbudowie i remodelingu pasażu głównego Atrium Promenada zyskała aż 44 nowe salony w najnowszych konceptach sprzedażowych, w tym polskie premiery międzynarodowych marek. Po raz pierwszy w Polsce został otwarty salon marki THUN, oferującej stylowe elementy dekoracyjne wyposażenia wnętrz, należącej do portfolio Grupy GPoland. Grupa działająca na rynku międzynarodowych marek modowych otworzyła również salon IMPERIAL, ELISABETTA FRANCCHI, a także PINKO. W Alei Fontann pojawiły się także flagowe salony Grupy Inditex - światowego giganta w świecie mody - w nowej lokaizacji w centrum Alei Fontann został otwarty flagowy salon marki ZARA w nowej odsłonie, pojawiła się także nieobecna dotąd w centrum marka Massimo Dutti. Wśród nowych najemców jest także pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon eobuwie oraz pierwszy w Polsce salon New Balance Metropolitan Concept.

- Trzy lata temu rozpoczęliśmy etapową przebudowę Atrium Promenada, będąc świadomi potencjału wzrostu tego centrum jako obiektu o silnej pozycji, położonego w coraz bardziej dynamicznie rozwijającej się części aglomeracji miejskiej. Potrzeby i oczekiwania klientów związane z poszerzeniem oferty gastronomicznej, rozrywkowej i modowej napędzają nasz program przebudowy i rozbudowy. Spotkał się on także z dużym zainteresowaniem najemców i wysokim zapotrzebowaniem na powierzchnię handlową w otwartej właśnie części przebudowanego centrum. Atrium Promenada, nasze flagowe centrum, przechodzi gruntowną modernizację i rozbudowę, czerpiąc ze światowych trendów, pojawiających się na rynku innowacji, a także monitorując i zaspokajając zmieniające się oczekiwania i style spędzania wolnego czasu przez klientów. Naszą strategią jest tworzenie wspaniałych miejsc poprzez przebudowywanie i udoskonalanie naszych kluczowych obiektów, zlokalizowanych w silnych ośrodkach miejskich. Atrium Promenada jest doskonałym przykładem tej strategii – ze 150 salonami różnych marek i inspirującymi strefami sprzyjającymi spotkaniom oraz wspólnemu spędzaniu wolnego czasu - mówi Scott Dwyer, COO Grupy Atrium.

Aleja Fontann – nowoczesny warszawski salon mody i inspiracji

Atrium Promenada zaprezentowała eleganckie i nowoczesne wnętrza Alei Fontann, która powstała w wyniku modernizacji pasażu głównego. Wnetrza zostały zaprojektowane z dbałością o detale i najwyższą jakość wykończeń. Są pełne światła dzięki przeszklonemu sufitowi, kryształowym żyrandolom i transparentnym balustradom. Wrażenie ekskluzywności potęguje przestrzenny pasaż z podwójnymi, sześciometrowymi witrynami flagowych salonów modowych, oraz nowe strefy wypoczynku, przypominające przytulne wyspy relaksu, wokół których spacerują i spotykają się goście centrum. Centralnym punktem Alei jest majestatyczna fontanna o średnicy 5 metrów, tworząca magiczny nastrój dzięki zsynchronizowanej grze świateł, wody i muzyki.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.