REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pawo stawia na dwa koncepty - skandynawski i nowojorski

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 10 lip 2018 09:16
Pawo stawia na dwa koncepty - skandynawski i nowojorski
fot. mat. pras.

Sieć Pawo wyraźnie przyspiesza. Marka powiększa wszystkie swoje sklepy oraz poluje na nowe lokalizacje. - W najbliższych latach chcemy otwierać od 4 do 6 salonów rocznie – mówi Katarzyna Bara, dyrektor sprzedaży firmy Pawo. O 25 mkw. urośnie też każdy salon marki.

REKLAMA

Sieć Pawo ma w tej chwili 32 salony w całej Polsce i wciąż się rozrasta. - W tym roku otworzyliśmy już dwa nowe sklepy w Silesi City Center oraz Posnani, przed nami kolejne trzy otwarcia, na Północy i Południu Polski. Pawo wyraźnie przyspiesza w najbliższych latach chcemy otwierać od 4 do 6 salonów rocznie. Chcemy rozwijać się poprzez salony własne oraz przez franczyzę – mówi Katarzyna Bara, dyrektor sprzedaży firmy Pawo.

 Najbliższe otwarcie salonu Pawo odbędzie się jesienią w Galerii Bałtyckiej. – Stawiamy tylko na sprawdzone lokalizacje – mówi Katarzyna Bara. - Mamy doświadczenie zarówno w lokalizacjach na ulicy jak i w centrach handlowych, bardzo zmienił się rynek, teraz lepiej funkcjonuje się w centrach handlowych, choć może kiedyś wrócimy na handlowe ulice – dodaje.

Urosną salony

W strukturze salonów Pawo są 23 to sklepy własne oraz 9 sklepów franczyzowych. Niemałą rewolucję przejdzie taż każdy z nich.

- W ramach remodelingu każdy z naszych salonów powiększamy o ok. 25 mkw. w związku z tym, że do powierzchni wystawienniczej dokładamy rozbudowaną przymierzalnię – mówi dyrektor sprzedaży firmy. - Warto podkreślić, że wprowadzamy dwa nowe koncepty nowojorski i bardzo nowoczesny skandynawski, chcemy zobaczyć w którym koncepcie nasz klient lepiej się czuje – dodaje.

Garnitur z sieci

Sieć Pawo rozwija się także w internecie. Obroty w kanale e-commerce rosną rok rocznie o około 100 proc. - W tej chwili ich wysokości równa się obrotom dobrego sklepu stacjonarnego - przyznaje Katarzyna Bara. - Sprzedaż internetowa stanowią coraz ważniejszą gałąź naszej firmy – dodaje.

Firma posiada własny magazyn do obsługi e-commerce. - Nasze zaplecze magazynowe jak i centrum logistyczne spokojnie obsługuję naszych klientów, choć nie wykluczamy rozbudowy, jeśli dynamika wzrostu sprzedaży w sklepie internetowym się utrzyma – mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.