REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 22 paź 2018 13:29
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
fot. mat. pras.
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca
Pierwsza na świecie Ikea w centrum handlowym na dzień przed otwarciem. Szwedzki gigant w Blue City zachwyca

Od 23 października br. długo wyczekiwany sklep IKEA w Blue City będzie otwarty dla klientów. Nowoczesny koncept, bliskość centrum miasta i niestandardowe, inspirujące sposoby prezentacji asortymentu. IKEA w Blue City to miejsce dla wszystkich, którzy myślą o urządzaniu i dekorowaniu wnętrz w swoim stylu.

REKLAMA

IKEA na lokalizację swojego pierwszego w Polsce, nowego konceptu sklepu, wybrała Blue City.

- Nasz nowy sklep to trzecia lokalizacja w stolicy, blisko centrum miasta. Otwierając IKEA w Blue City, wracamy do Alei Jerozolimskich, w których 20 lat temu znajdował się nasz sklep. Tym razem jednak jest to zupełnie inny, mniejszy format, wyjątkowy na skalę światową. Jesteśmy bardzo ciekawi opinii na temat nowej aranżacji wnętrz, sposobów prezentacji naszych produktów, a także wprowadzonych innowacji. Mamy nadzieję, że dzięki wygodnej lokalizacji nasi klienci będą nas często odwiedzać, a zaproponowane rozwiązania staną się dla nich źródłem inspiracji i wpłyną pozytywnie na ich doświadczenia zakupowe. – mówi Magdalena Rozengart-Grzelczak, dyrektor sklepu IKEA w Blue City.

Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City, podkreśla, że otwarcie IKEI w Blue City to dla tego obiektu wyróżnienie i potwierdzenie, że Centrum jest atrakcyjnym obiektem na rynku. - Ogłoszenie otwarcia IKEA w Blue City wzbudziło wielkie zainteresowanie, co utwierdziło nas w przekonaniu, że pozyskując takiego najemcę, trafiliśmy w oczekiwania i potrzeby klientów. W ostatnim czasie Blue City przechodzi wiele zmian po to, aby być najbardziej różnorodnym i atrakcyjnym centrum handlowym w stolicy – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Zacznijmy od wejścia

IKEA w Blue City ma mniejszą powierzchnię niż standardowy format. Podobnie jak dotychczasowe sklepy IKEA składa się z dwóch poziomów (poziom 0 oraz +1 centrum handlowego Blue City), ale klienci mogą skorzystać aż z pięciu wejść.

Nowością jest także brak znanej ścieżki zwiedzania - osoby odwiedzające sklep same decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć. Cały obszar podzielony został na przestrzenie w oparciu o aktywności, jakie wykonujemy w domu. Wszystko po to, aby ułatwić klientom wybór produktów, których potrzebują.

Sposób dokonywania zakupów

Ze względu na mniejszą powierzchnię, na miejscu dostępna jest część produktów z  asortymentu IKEA. Oferta zmieniać się będzie regularnie i dopasowana zostanie zarówno do sezonu, jak i opinii konsumentów. Niezależnie od tego, klienci mają zapewnioną możliwość zapoznania się z pełną ofertą produktów IKEA.

Umożliwiają to zastosowane wewnątrz sklepu nowe rozwiązania prezentacji asortymentu, które nie tylko będą źródłem inspiracji i pomysłów, ale także ułatwią dokonywanie zakupów. Wszystkie produkty, w tym meble, będzie można zamówić na miejscu z dostawą do domu.

Unikalne doświadczenia z produktami

- Aby umożliwić klientom poznanie pełnego asortymentu w IKEA w Blue City, skorzystaliśmy z niestandardowych rozwiązań prezentacji produktów. To odpowiedź na zmieniający się świat, potrzeby naszych klientów w zakresie dogodności i elastyczności procesów zakupowych. Dodatkowo wprowadzone innowacje to odpowiedź na zmieniającą się rolę sklepu jako fizycznej przestrzeni i jego ewolucję w kierunku centrum doświadczeń – mówi Małgorzata Bochenek, Dyrektor ds. Innowacji.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.