REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 lip 2016 12:02
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
fot. materiały prasowe
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik

Nowy koncept salonów Empik powstał na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia światowych gigantów, a także w oparciu o blisko 70-letnią tradycję firmy. Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20. Pilotażowy projekt powstał w Katowicach, a już jesienią w Warszawie odbędzie się premierowe otwarcie w Galerii Mokotów.

REKLAMA

Empik wdraża pionierskie rozwiązania, które powstały w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Do najważniejszych należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jako personalny doradca każdego klienta. Ten wirtualny księgarz kompleksowo wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokazuje salony, w których jest dostępna, a także umożliwia złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do salonu. To rozwiązanie dla tych, którzy wiedzą, czego szukają. A co z tymi, którzy chcieliby kupić prezent i nie mają pomysłu, szukają porady i inspiracji? Dla nich również stworzono unikalne rozwiązanie. Na pulpicie określamy kogo obdarowujemy, jego zainteresowania, a nawet wybieramy ulubione marki osoby, której chcemy coś kupić i otrzymujemy pomysły w różnych przedziałach cenowych.

Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20. Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B. 20.20 jest także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.

Empik żyje tym, co się aktualnie dzieje w kulturze, dlatego serce salonu będzie bić w rytmie trendów, premier i gorących tytułów. Na dużych ekranach w centrum sklepu będą prezentowane aktualności: najważniejsze i najciekawsze propozycje, na które warto zwrócić uwagę. Podobną funkcję pełnić będzie także interaktywna witryna, widoczna z daleka w centrum handlowym, wciągająca w rozmowę z wirtualnym doradcą i inspirująca klienta do wizyty w salonie.

Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60 proc. osób odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając w sklepach Empik pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy przemyślanych propozycji z bogatej oferty świata kultury i rozrywki. Dlatego nowy koncept Empik mówi do klienta językiem inspiracji i dobrych pomysłów. Wizyta w Empiku ma być podróżą przez fascynujące światy literatury, muzyki czy filmu, a rozwiązania wdrożone w nowym koncepcie ułatwią czerpanie radości z odkrywania kultury i rozwijania pasji klientów.

Wielu klientów lubi spędzać czas w salonach, czytając książki czy przeglądając prasę, dlatego w przestrzeni sklepowej pojawią się na przykład wygodne pufy. Dla rodzin z dziećmi powstała specjalna strefa. W kąciku rodzinnym dzieci znajdą niezwykłą niespodziankę, którą skrywa pomarańczowy regał w kształcie litery „e”. To multimedialna książka ze stronami, na których, wśród animacji, znajdują się interaktywne elementy uruchamiane dotykiem. Wystarczy przyłożyć palec w oznaczonym miejscu i piramida odsłoni faraona, maszyna będzie drukować pełną parą, a pisarz zacznie stukać w klawiaturę. Po wykonaniu zadań, czytelnik przewraca kartkę i przenosi się do innego miejsca i czasu, gdzie czekają na niego kolejne tajemnice do odkrycia. Ale ta książka to nie tylko frajda dla maluchów, lecz przede wszystkim element programu edukacyjnego „Przecinek i Kropka”, dzięki któremu dzieci poznają historie pisma i książek.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY