REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 lip 2016 12:02
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
fot. materiały prasowe
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik
Pierwszy tak innowacyjny i intuicyjny salon marki Empik

Nowy koncept salonów Empik powstał na podstawie badań rodzimego rynku oraz doświadczenia światowych gigantów, a także w oparciu o blisko 70-letnią tradycję firmy. Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20. Pilotażowy projekt powstał w Katowicach, a już jesienią w Warszawie odbędzie się premierowe otwarcie w Galerii Mokotów.

REKLAMA

Empik wdraża pionierskie rozwiązania, które powstały w odpowiedzi na oczekiwania klientów. Do najważniejszych należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jako personalny doradca każdego klienta. Ten wirtualny księgarz kompleksowo wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokazuje salony, w których jest dostępna, a także umożliwia złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do salonu. To rozwiązanie dla tych, którzy wiedzą, czego szukają. A co z tymi, którzy chcieliby kupić prezent i nie mają pomysłu, szukają porady i inspiracji? Dla nich również stworzono unikalne rozwiązanie. Na pulpicie określamy kogo obdarowujemy, jego zainteresowania, a nawet wybieramy ulubione marki osoby, której chcemy coś kupić i otrzymujemy pomysły w różnych przedziałach cenowych.

Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20. Firma ta jest znana z rozwiązań dla marek: Hobbycraft, Prenatal, Strauss Innovation czy szwajcarskiej sieci księgarń P&B. 20.20 jest także autorem wykorzystujących najnowocześniejsze technologie projektów dla sieci sprzedaży Nissan czy biur podróży Thomson, tworzyło także nową identyfikację wizualną marki i projekt siedziby klubu Arsenal FC.

Empik żyje tym, co się aktualnie dzieje w kulturze, dlatego serce salonu będzie bić w rytmie trendów, premier i gorących tytułów. Na dużych ekranach w centrum sklepu będą prezentowane aktualności: najważniejsze i najciekawsze propozycje, na które warto zwrócić uwagę. Podobną funkcję pełnić będzie także interaktywna witryna, widoczna z daleka w centrum handlowym, wciągająca w rozmowę z wirtualnym doradcą i inspirująca klienta do wizyty w salonie.

Badania przeprowadzone przez Empik wykazały, że aż 60 proc. osób odwiedza salony sieci dla przyjemności, szukając w sklepach Empik pomysłów na ciekawe spędzenie wolnego czasu, czy przemyślanych propozycji z bogatej oferty świata kultury i rozrywki. Dlatego nowy koncept Empik mówi do klienta językiem inspiracji i dobrych pomysłów. Wizyta w Empiku ma być podróżą przez fascynujące światy literatury, muzyki czy filmu, a rozwiązania wdrożone w nowym koncepcie ułatwią czerpanie radości z odkrywania kultury i rozwijania pasji klientów.

Wielu klientów lubi spędzać czas w salonach, czytając książki czy przeglądając prasę, dlatego w przestrzeni sklepowej pojawią się na przykład wygodne pufy. Dla rodzin z dziećmi powstała specjalna strefa. W kąciku rodzinnym dzieci znajdą niezwykłą niespodziankę, którą skrywa pomarańczowy regał w kształcie litery „e”. To multimedialna książka ze stronami, na których, wśród animacji, znajdują się interaktywne elementy uruchamiane dotykiem. Wystarczy przyłożyć palec w oznaczonym miejscu i piramida odsłoni faraona, maszyna będzie drukować pełną parą, a pisarz zacznie stukać w klawiaturę. Po wykonaniu zadań, czytelnik przewraca kartkę i przenosi się do innego miejsca i czasu, gdzie czekają na niego kolejne tajemnice do odkrycia. Ale ta książka to nie tylko frajda dla maluchów, lecz przede wszystkim element programu edukacyjnego „Przecinek i Kropka”, dzięki któremu dzieci poznają historie pisma i książek.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.