REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pierwszy taki salon Cross Jeans. Stawia na autentyczność i oryginalność

  • Autor: propertydesign.pl
  • 04 paź 2016 10:30
Pierwszy taki salon Cross Jeans. Stawia na autentyczność i oryginalność
fot. materiały prasowe
Pierwszy taki salon Cross Jeans. Stawia na autentyczność i oryginalność
Pierwszy taki salon Cross Jeans. Stawia na autentyczność i oryginalność
Pierwszy taki salon Cross Jeans. Stawia na autentyczność i oryginalność

W drugiej połowie września br. marka Cross Jeans otworzyła w łódzkiej Manufakturze pierwszy salon według nowej koncepcji, odzwierciedlającej nowoczesne spojrzenie marki na modę i jej sprzedaż.

REKLAMA

Cross Jeans jest europejską, jeansową marką lifestyle’ową, która tworzy kolekcje zarówno dla kobiet jak i mężczyzn od początku lat 90-tych.

Dziś kolekcje Cross Jeans sprzedawane są w ponad 2000 sklepów detalicznych i hurtowych w całej Europie. W tym miesiącu do grona miejsc, w których można kupić dżinsy z metką Cross Jeans dołączyła łódzka Manufaktura. Tutejsze salon jest jedyny i wyjątkowy – właśnie od Manufaktury zapoczątkowano nowy styl wystroju wnętrz sklepów firmowych marki.

- Przy projektowaniu nowych punktów sprzedaży naszym nadrzędnym celem było stworzenie miejsca, w którym klient będzie mógł czerpać przyjemność z dokonywanych zakupów. Nowy koncept jest także odpowiedzią na poszukiwania klientów autentyczności i oryginalności - tłumaczy Cevdet Balkan, prezes Cross Jeans.

Nowy projekt salonów to wynikowa pracy wielu międzynarodowych specjalistów – agencji kreatywnych, architektów i visual merchandiserów. Zakomponowana przestrzeń jest świeża i nowoczesna, a przy tym zapewnia oryginalną atmosferę, tak ważną przy kupowaniu odzieży.

Podstawowym założeniem kreatywnym przy projektowaniu nowych salonów jest zachowanie jednolitego, nowoczesnego charakteru salonów, przy jednoczesnym odseparowaniu stref ekspozycji poszczególnych krojów. Efekt ten został osiągnięty głównie poprzez działanie światłem, kolorem, oraz zastosowaniu drewna jako elementu wystroju. Dzięki takiemu zabiegowi proces dokonywania zakupów może stanowić dla klienta przyjemne doznanie, podróż do świata marki.

Po Łodzi, kolejne sklepy według najnowszego konceptu otworzą się w Berlinie, a w kolejnych etapach firma  planuje wprowadzić projekt do małych i dużych miast w całej Europie. Plany firmy koncentrują się na zbudowaniu silnej pozycji marki w Europie Środkowej i Wschodniej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY