REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pociąg do zmian. Nowe biuro firmy Merck

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 mar 2018 11:02
Pociąg do zmian. Nowe biuro firmy Merck
fot. mat. prasowe

Merck, firma naukowo-technologiczna działająca w sektorach ochrony zdrowia, life science oraz zaawansowanych materiałów i technologii, od marca funkcjonuje w nowym biurze w Warszawie. Za projekt odpowiadała firma JMP Service.

REKLAMA

Merck od początku istnienia nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań nie tylko na poziomie produktów i technologii, ale także w kontekście szeroko rozumianego biznesu i kapitału ludzkiego. W myśl tej idei warszawski oddział firmy Merck z początkiem marca przeniósł się do nowego biura mieszczącego się w kompleksie West Station II przy Al. Jerozolimskich 142B.

– Dbałość o pracowników jest bardzo istotnym czynnikiem sukcesu naszej firmy. Chcemy zapewnić każdemu przyjazne, inspirujące i nowoczesne środowisko pracy, sprzyjające nie tylko efektywnemu wykonywaniu zadań, ale i będące przestrzenią na szeroko pojmowany rozwój pracownika – mówi Iwona Błońska-Robak, dyrektor Działu Zasobów Ludzkich w Merck Sp. z o.o.

Naukowo-technologiczny profil firmy zdeterminował wyposażenie nowo zajmowanego biura, w którym jest miejsce na techniczne udogodnienia usprawniające międzyludzką komunikację i zwiększające efektywność bieżącej pracy, a także na proekologiczne i prozdrowotne rozwiązania.

Przestronny open space, będący przestrzenią wspólną dla przedstawicieli wszystkich działów biznesowych i funkcji centralnych w firmie, zbalansowany jest dużą liczbą profesjonalnie wyposażonych sal konferencyjnych różnej wielkości. Rezerwacja tych największych może być dokonywana przez komputer pracownika, ale także za pomocą nowoczesnego systemu dotykowych paneli, kompatybilnych z użytkowanym programem poczty e-mail. Estetyczne urządzenia umiejscowione przed wejściem do sali informują o jej dostępności. Na ekranie są wyświetlane informacje o godzinie rozpoczęcia i zakończenia spotkania oraz imię i nazwisko użytkownika, który dokonał rezerwacji.

Gdy dana sala jest zajęta, użytkownik poszukujący przestrzeni konferencyjnej jest automatycznie odsyłany do alternatywnego pomieszczenia. Udogodnieniem dla organizatorów spotkań jest możliwość przedłużania, czy skracania rezerwacji za pomocą kilku intuicyjnych kliknięć na terminalu. Rozwiązanie to pozwala firmie na efektywne wykorzystanie zajmowanej powierzchni, a także usprawnia prace serwisowo-techniczne. Za pośrednictwem ekranów bowiem można na bieżąco zgłaszać usterki wyposażenia sal. Zajmowanie kameralnych salek (2-, 3-osobowych) dokonuje się zaś bez użycia systemu, co pozwala każdemu w trybie ad-hoc zajęcie powierzchni konferencyjnej na potrzeby krótszych spotkań, czy telekonferencji. Czujniki ruchu zainstalowane w mniejszych salach pozwalają niezależnie każdemu pracownikowi na bieżący monitoring z poziomu komputera, czy dana powierzchnia aktualnie jest dostępna.

Aby zapewnić pracownikom komfort pracy w przestrzeni otwartej biura, uwzględniono w niej tzw. budki telefoniczne – wygłuszone, zamknięte jednoosobowe pomieszczenia umożliwiające swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych – bez ryzyka obniżania efektywności, czy ingerowania w prywatność najbliższych sąsiadów. Innym rozwiązaniem, wpisującym się w tę samą koncepcję są meble przywodzące skojarzenie z koszami plażowymi, które stanowią wyciszone, odosobnione miejsce rozmów dla duetu pracowników.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY