REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Poczuć sportowy gen marki Porsche

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 15 lis 2016 16:39
Poczuć sportowy gen marki Porsche
fot. materiały prasowe Porsche
Poczuć sportowy gen marki Porsche
Poczuć sportowy gen marki Porsche
Poczuć sportowy gen marki Porsche
Poczuć sportowy gen marki Porsche
Poczuć sportowy gen marki Porsche
Poczuć sportowy gen marki Porsche
Poczuć sportowy gen marki Porsche
Poczuć sportowy gen marki Porsche

Porsche AG ponownie otworzył swój pawilon w parku Autostadt w Wolfsburgu. Jego powierzchnia wystawowa wzrosła z 65 mkw. do 504 mkw. W przyszłości będą tam organizowane dwie specjalne wystawy rocznie. Na zwiedzających czeka też kolejna nowość – teraz za przewodnik po wystawie służy im iPad.

REKLAMA

Porsche AG ponownie otworzył swój pawilon w parku Autostadt w Wolfsburgu. Jego powierzchnia wystawowa wzrosła z 65 mkw. do 504 mkw. W przyszłości będą tam organizowane dwie specjalne wystawy rocznie. Z okazji inauguracji nowej ekspozycji uruchomiona zostanie pierwsza z nich, pt. „Misja: samochód sportowy przyszłości”, na której goście będą mogli obejrzeć Porsche 919 Hybrid – tegorocznego zwycięzcę 24-godzinnego wyścigu Le Mans. Obok prezentowana będzie odświeżona wystawa 28 modeli w skali 1:3, które zabiorą odwiedzających w podróż przez historię producenta sportowych aut. Podróż ta zaczyna się od Porsche 356 z 1948 r., a do grona demonstrowanych modeli dołączyły 718 RS 60 Spyder, a także obecne generacje 911, 718 Boxster, 718 Cayman oraz limuzyny Panamera.

- Na zwiedzających czeka też kolejna nowość – teraz za przewodnik po wystawie służy im iPad – wyjaśnia Robert Ader, dyrektor komunikacji marketingowej Porsche AG. Tablet służy na przykład do prezentacji szczegółowych informacji na temat dwunastu kamieni milowych w historii marki Porsche, które goście mijają przy wejściu do pawilonu. Za pomocą iPada można sterować też ustawionymi tam miniaturowymi samochodami. - Interaktywna rozbudowa naszej wystawy pozwala nie tylko zaplanować indywidualną wizytę dla każdej generacji, ale przy okazji sprawia, że wystawa ta jest atrakcyjniejsza i bardziej zróżnicowana – dodaje Ader. Nowej wystawie towarzyszy projekcja nowego filmu na temat marki Porsche, jej wartości i filozofii. Na koniec wycieczki zwiedzający mogą sfotografować się w samochodzie Porsche, a pamiątkowe zdjęcie otrzymać na swój adres poczty e-mail.

- Lokalizacja pawilonu Porsche pomiędzy pawilonem Volkswagena a biurem obsługi klienta to symbol bliskich więzi i historii, jaka łączy marki naszej grupy. Bardzo się cieszę, że ta atrakcja została rozbudowana i rusza dziś z nową wystawą, dzięki której nasi goście mogą jeszcze silniej poczuć sportowe geny marki Porsche  – mówi Otto F. Wachs, dyrektor zarządzający Autostadt.

Pawilon Porsche w Wolfsburgu otwarto 2012 roku i jeszcze w tym samym roku otrzymał ważną nagrodę za wzornictwo. Wizytówką pawilonu jest zakrzywiony, matowy dach, inspirowany sylwetką Porsche. Jego nietypowy kształt symbolizuje wspólne korzenie, które od samego początku łączą Porsche i Volkswagena. - Pawilon stanowi centralną strukturę Porsche w siedzibie Grupy Volkswagena – to symbol fascynacji, jaką budzi nasza marka – wyjaśnia Achim Stejskal, dyrektor Muzeum Porsche w Stuttgarcie. - Mamy nadzieję, że modernizacja pozwoli gościom jeszcze głębiej poznać naszą firmę - dodaje.

Pawilon Porsche jest jednym z ośmiu pawilonów, które czekają na zwiedzających park Autostadt w Wolfsburgu. Mieści się tam między innymi muzeum ZeitHaus, gdzie zgromadzono samochody różnych marek, w tym kolejne modele z trwającej ponad 60 lat historii Porsche.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.