REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 sie 2018 13:13
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
fot. mat. prasowe
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie
Podkreślić sportowy charakter marki. Salon 4F w nowej odsłonie

Wnętrze nowej przestrzeni 4F w warszawskiej Galerii Mokotów ma podkreślać sportowy charakter marki. Jego minimalistyczna architektura i industrialne materiały tworzą tło do ekspozycji kolekcji 4F, 4F Junior oraz 4FPROteam.

REKLAMA

Powierzchnia zmodernizowanego sklepu 4F w Galerii Mokotów nie uległa zmianie, ale licznym zmianom poddano design sklepu, stosując wiele nowych rozwiązań zarówno na poziomie zastosowanych kolorów jak i materiałów:

- Zmiany, które z każdym miesiącem wdrażamy w sklepach, w różnych lokalizacjach, to konsekwentne realizowanie przyjętej strategii. Prace nad wyglądem sklepu to efekt kooperacji różnych działów naszej firmy. Staramy się odpowiadać na potrzeby klientów i oferować im co raz lepsze rozwiązania. Chcemy również udostępniać im nowe technologie, stosowane w naszych produktach i zwracać uwagę na takie linie – mam na myśli zarówno kolekcje specjalne, olimpijskie, ale i naszą nową linię 4FPROteam - mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju, OTCF.

W salonie 4F obok stałej kolekcji marki powstanie strefa 4FPROteam. To ubrania dla amatorów, profesjonalistów, którzy mają większe wymagania i szukają produktów bardziej zaawansowanych. Pozostałe strefy w sklepie tworzą linie: sportowa i sportstylowa. Na oddzielnej ścianie została również wyodrębniona kolekcja sportowego obuwia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.