REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Polska agencja komunikacji wizualnej otrzymała „Oscara designu”

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 kwi 2018 15:28
Polska agencja komunikacji wizualnej otrzymała „Oscara designu”
fot. mat. pras.
Polska agencja komunikacji wizualnej otrzymała „Oscara designu”
Polska agencja komunikacji wizualnej otrzymała „Oscara designu”
Polska agencja komunikacji wizualnej otrzymała „Oscara designu”

Firma City po raz pierwszy otrzymała jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych w dziedzinie wzornictwa przemysłowego – Red Dot Design Award. Nagroda nazywana przez ekspertów z branży „Oscarem designu” trafiła do agencji za projekt kiosku multimedialnego, który zrealizował Piotr Jagiełłowicz.

REKLAMA

Prawie 20 lat doświadczenia agencji komunikacji wizualnej City coraz częściej doceniane jest przez ekspertów z branży wzornictwa przemysłowego. Najnowszy projekt agencji został nagrodzony prestiżową nagrodą Red Dot. Nagroda ta od ponad 60 lat przyznawana jest przez Design Zentrum Nadrenia Północna-Westfalia w Essen za szczególne osiągnięcia w dziedzinie designu. Firma City otrzymała ją za stworzenie kiosku multimedialnego o nazwie FIN. Kiosk ten swoim kształtem przypomina płetwę, stąd też jego nazwa (z ang. fin-płetwa).

Jury przyznające nagrodę Red Dot już po raz drugi doceniło projekt Piotra Jagiełłowicza, który od wielu lat ściśle współpracuje z firmą City jako Główny Projektant Działu Digital. Po raz pierwszy Piotr Jagiełłowicz otrzymał tą prestiżową nagrodę w 2015 roku za projekt lampy equilibra BALANS zrealizowany dla firmy Aquaform.

W tym roku jury wyróżniło autorski projekt zrealizowany dla firmy City. Jury doceniło m.in. walory estetyczne, ergonomię i trwałość kiosku multimedialnego FIN. Potencjał, który drzemie w urządzeniach do komunikacji cyfrowej może zostać w pełni wykorzystany wyłącznie wtedy, gdy o projekcie zaczniemy myśleć na etapie projektowania przestrzeni, w której produkt będzie usytuowany. Pozwoli to na zachowanie spójności nowoczesnych technologii z koncepcją biura, galerii handlowej czy innej przestrzeni, mówi Piotr Jagiełłowicz, Główny Projektant Działu Digital w firmie City. To indywidualne podejście do tworzonego projektu również zostało docenione przez grono ekspertów przyznających nagrodę za kiosk FIN.

Pierwsze kioski multimedialne pojawiły się w galeriach handlowych ponad 15 lat temu. Wtedy właściciele i operatorzy stawiali głównie na ich użyteczność.

W większości zaprojektowane wówczas kioski były do siebie bardzo podobne. Różniły się jedynie wielkością, kolorem i kształtem. Wtedy też nie zwracano uwagi na wygląd multimedialnego kiosku i na to, czy pasuje do wnętrza w którym będzie umieszczony.

Teraz gdy rosną potrzeby konsumentów od tego typu projektów wymaga się znacznie więcej. Oprócz użyteczności muszą one mieć wartość dodaną, która je wyróżni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.