REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Ponad 700 firm i 60 tys. mkw. zaaranżowanych biur w rok. Architektom rośnie konkurencja w postaci Centrum IKEA dla Firm

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 19 paź 2018 13:00
Ponad 700 firm i 60 tys. mkw. zaaranżowanych biur w rok. Architektom rośnie konkurencja w postaci Centrum IKEA dla Firm
IKEA dla Firm w Warszawie fot. mat. prasowe IKEA
Ponad 700 firm i 60 tys. mkw. zaaranżowanych biur w rok. Architektom rośnie konkurencja w postaci Centrum IKEA dla Firm
Ponad 700 firm i 60 tys. mkw. zaaranżowanych biur w rok. Architektom rośnie konkurencja w postaci Centrum IKEA dla Firm
Ponad 700 firm i 60 tys. mkw. zaaranżowanych biur w rok. Architektom rośnie konkurencja w postaci Centrum IKEA dla Firm
Ponad 700 firm i 60 tys. mkw. zaaranżowanych biur w rok. Architektom rośnie konkurencja w postaci Centrum IKEA dla Firm

Pierwsze na świecie Centrum IKEA dla Firm powstało rok temu w Warszawie. Przez ten czas kilkadziesiąt tysięcy osób odwiedziło ten punkt, a ponad 700 firm skorzystało z pomocy w zakresie wyposażania komercyjnych przestrzeni. W sumie zaaranżowano ponad 60 tys. mkw. powierzchni biur.

REKLAMA

Centrum IKEA dla Firm w Warszawie jest pierwszą taką inicjatywą na świecie i biorąc pod uwagę jego dotychczasowy sukces, IKEA rozważa wprowadzanie tego konceptu na inne rynki. Warszawskie Centrum świętowało właśnie pierwszy rok swojej działalności. Zaprezentowano całkiem nową odsłonę wnętrz i przedstawiano zupełnie nowy katalog IKEA Biznes.

IKEA wyposaża nasze domy, a teraz biura

Centrum IKEA dla Firm mocno stawia na sektor biurowy. Oferta IKEA została stworzona przede wszystkim z myślą o pracowniku, aby zapewnić takie miejsce pracy, w którym każdy będzie się czuć dobrze. IKEA podpowiada, dzięki swoim rozwiązaniom, produktom i projektantom. W przestrzeni Centrum znajdują się przykładowe aranżacje biur, które łączą w charakterystyczny sposób dla Ikei ergonomię z funkcjonalnym designem.

Centrum podsumowało pierwszy rok swojej działalności. Przez ten czas kilkadziesiąt tysięcy osób odwiedziło ten wyjątkowy punkt, a ponad 700 firm skorzystało z profesjonalnej pomocy w zakresie wyposażania funkcjonalnych przestrzeni. W sumie zaaranżowano ponad 60 tys. mkw. powierzchni biur.

- Cieszymy się, że tylu przedsiębiorców doceniło innowacyjny format przeznaczony specjalnie dla nich. W naszej nowej ofercie znajdą oni jeszcze więcej pomysłów i inspiracji do aranżacji przestrzeni każdej firmy, a nasi eksperci będący na miejscu z chęcią pomogą stworzyć przyjazne i ciekawe wnętrze - mówił Marek Nogieć, kierownik centrum IKEA dla Firm.

Kto przede wszystkim korzysta z usług IKEA dla Firm? - IKEA będzie coraz mocniej obecna w przestrzeniach do pracy, bo widzimy duże zapotrzebowanie na rynku. Najwięcej klientów mamy z obszaru biur - podkreślił Nogieć. Co ciekawe do Ikei zgłasza się również nowy typ klienta. - W ostatnim czasie mamy też coraz więcej klientów, którzy urządzają z naszą pomocą mikro-apartamenty - dodała Aleksandra Dobrzyniecka, projektantka w Centrum IKEA dla Firm.

Jak nadmienił Nogieć, ciekawym i docenianym rozwiązaniem dla przedsiębiorców okazała się możliwość skorzystania z płatności leasingiem za wyposażenie oraz umeblowanie biur czy też lokali usługowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.