REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Powstał pierwszy TrendBook dla profesjonalnych wystawców

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 04 kwi 2019 09:32
Powstał pierwszy TrendBook dla profesjonalnych wystawców
4 Desin Days w Katowicach fot. mat. prasowe
Powstał pierwszy TrendBook dla profesjonalnych wystawców

Kolor intensywnie wpływa na odbiór otoczenia, działa na podświadomość, pełniąc ogromną rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych. Dlatego też odpowiednie dobranie barw podczas spotkań biznesowych, zaaranżowanych na targach branżowych, daje zwiedzającym możliwość bliskiego doświadczenia marki oraz przeżycia niepowtarzalnych emocji.

REKLAMA

Czy kolor ma znaczenie? Takie pytanie stawiają autorzy TREND.expo – firma Smart Design Expo, projektująca i realizująca stoiska targowe – na łamach pierwszego numeru swojej publikacji. Prezentując najbardziej aktualne trendy kolorystyczne stoisk targowych na rok 2019 wyjaśniają, jak odpowiednie zestawienia barw działają na percepcję odbiorców i w jakich sytuacjach najlepiej je stosować, aby uzyskać zamierzony efekt.

Trendy kolorystyczne w 2019 roku

Zespół Smart Design Expo odwiedził największe imprezy targowe na świecie, zebrał i przeanalizował drobiazgowo sposób, w jaki prezentują się największe i najbardziej prestiżowe marki na targach, wskazując cztery przewodnie trendy kolorystyczne w projektowaniu aranżacji wnętrz i przestrzeni targowych na 2019 rok. Są to zdaniem ekspertów:

Pastele – nienachalne i nieprzytłaczające, najlepiej prezentują się w towarzystwie innych pasteli, total pastel look to odpowiedni wybór, gdy chcemy wywołać takie skojarzenia jak: delikatność, kobiecość, eteryczność, wysublimowanie. Stonowane kolory tworzą świetne tło do prezentacji mebli, potrafią nadać stoisku targowemu lekkości i wyrafinowania.

Color blocking – czyli łączenie kolorów z pozoru do siebie niepasujących, np. intensywny niebieski połączony z różem lub pomarańczowym. Są to zestawienia bardzo wyraziste, odważne, soczyste, energetyczne i doskonale funkcjonują z geometrycznymi formami. Aranżacje przestrzeni łączące te dwa trendy mogą stanowić modną i interesującą alternatywę dla stonowanych wyborów. Taki zabieg kolorystyczny na długo zapadnie w pamięć zwiedzającym stoiska targowe i z pewnością wzbudzi ich zainteresowanie.

Kolory ziemi – Kolory ziemi są idealne zarówno do aranżacji przestrzeni w stylu klasycznym, jak i nowoczesnym. Zapewniają poczucie ciepła i bezpieczeństwa. Brązy kojarzą się ponadto z trwałością i stabilnością. Pojawiły się też częściej używane, dwa nowe kolory neutralne, pasujące do każdego koloru ziemi - złoto i miedź, które są pięknym wykończeniem detalu. Barwy natury dobrze korespondują z surowymi strukturami i fakturami, a złote elementy, kontrastujące z gładkimi płaszczyznami budują ciekawe tło do prezentacji głównego produktu.

Monokolor – wykorzystując monokolor do aranżacji przestrzeni projektanci stosują odmienne faktury, sploty, desenie. Delikatna zasłona opadająca na solidną ścianę, ażurowa konstrukcja stolika postawionego na puszystym dywanie - zróżnicowane faktury zalane jednym kolorem tworzą wnętrza o niezwykle silnym ładunku emocjonalnym. Być może zbyt intensywne w pomieszczeniu, w którym spędzamy dużo czasu, za to idealne, by wykreować zapadające w pamięć przestrzenie spotkań biznesowych i niebanalne DNA marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.