REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Premiera 8,6 tys. mkw. nowych i przebudowanych wnętrz Atrium Targówek

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 26 paź 2018 09:11
Premiera 8,6 tys. mkw. nowych i przebudowanych wnętrz Atrium Targówek
fot. mat. prasowe
Premiera 8,6 tys. mkw. nowych i przebudowanych wnętrz Atrium Targówek
Premiera 8,6 tys. mkw. nowych i przebudowanych wnętrz Atrium Targówek

W warszawskim Atrium Targówek została zainaugurowana nowa aleja modowa z 32 sklepami w najświeższych konceptach handlowych i premierową ofertą aż 27 marek. Odnowiona została równocześnie strefa food court. Obiekt po modernizacji zyskał 8,6 tys. mkw.

REKLAMA

Jedno z największych centrów handlowych w stolicy po zakończeniu prac związanych z rozbudową i modernizacją oferuje inspirujący świat nowych możliwości spędzania czasu. W Atrium Targówek powstało nowe skrzydło, w którym mieści się aleja modowa, została również przeprojektowana i gruntownie zmodernizowana cała zewnętrzna elewacja wraz ze strefami wejść, zrewitalizowana strefa food courtu, pasaże i węzły toalet. Rozbudowa została zakończona w rekordowym terminie 12 miesięcy.

- Atrium Targówek to wyjątkowe centrum, położone w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy, w której powstają obecnie liczne inwestycje mieszkaniowe, a wraz z nimi harmonijnie rozwija się miejska infrasktruktura. Nasze centrum, będąc jednym z pierwszych w Warszawie, w ciągu 20 lat funkcjonowania stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych, lubianych i odwiedzanych miejsc dla mieszkańców Warszawy i okolic. Zakończone właśnie prace obejmowały przebudowę istniejących części centrum oraz rozbudowę o nowe skrzydło, dzięki czemu podnieśliśmy jakość ogólną obiektu, a także znacząco poszerzona została oferta zakupowa. Obecnie odzwierciedlają one pozycję i rolę, jaką Atrium Targówek odgrywa wśród lokalnej społeczności. Przede wszystkim jednak zadbaliśmy o zapewnienie nowych, pozytywnych i inspirujących doświadczeń konsumentom oraz dostosowanie centrum do ich stylu spędzania czasu – mówi Scott Dwyer, COO Grupy Atrium.

Jeszcze więcej mody

Atrium Targówek, cieszące się popularnością nie tylko wśród mieszkańców Targówka i Białołęki, ale również wielu regionów Warszawy i sąsiadujących miejscowości podmiejskich, wyszło naprzeciw oczekiwaniom najemców, planującym powiększenie powierzchni swoich salonów. Dzięki rozbudowie obiektu kluczowi najemcy modowi uzyskali większą przestrzeń do ekspozycji kolekcji, i stworzenia nowej jakości doświadczeń zakupowych związanych ze swoimi markami dla klientów centrum. Skomplikowany projekt modernizacji i przebudowy obiektu został przeprowadzony w zaledwie 12 miesięcy, z zachowaniem funkcjonowania galerii.

W ramach rozbudowy centrum handlowego powstała aleja modowa z rozpoznawalnymi międzynarodowymi i polskimi markami. Nowoczesny salon H&M został otwarty jako wizytówka alei modowej i zaprasza klientów pierwszą w centrum podwójnej wysokości fasadą, za którą na powierzchni 3 200 m kw na dwóch poziomach prezentowane są nowe kolekcje tej marki. Część uznanych marek modowych obecnych od wielu lat w centrum otworzyła salony w nowych lokalizacjach i w nowych konceptach, m.in. ZARA, Stradivarius, Mohito, Ryłko. W nowej alei pojawiły się również dwie nieobecne dotąd w centrum marki Grupy Inditex – Bershka i Pull and Bear. Premierę w Atrium Targówek mają też takie marki modowe jak: Guess, Medicine, KMX Fashion, Etam, Greenpoint, Anabel Arto, biżuteryjne TOUS, By Dziubeka, Swarovski i Leksus Gold & Silver.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.