REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 sie 2018 12:15
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły
UrbanNatureCulture fot. Dutchhouse
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły
Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły

Piękna o każdej porze roku przyroda dostarcza wzorniczych inspiracji, które nie mają sobie równych - uważają twórcy holenderskiej firmy Urban Nature Culture. Mają rację? Bez wątpienia!

REKLAMA

Najlepszym na to dowodem są ich produkty, inspirowane kształtami, barwami i motywami, występującymi w przyrodzie. Znajdziecie je w najnowszej, jesiennej kolekcji marki, już dostępnej na dutchhouse.pl. W jej skład wchodzą naczynia stołowe i dekoracyjne, ozdoby, tekstylia, kosze, a także designerskie lampy, o które firma poszerzyła swoją ofertę: Neelam z abażurem wyplecionym z liści bananowca czy Costa Verde ze szklanym kloszem.

Wszystko, co oferuje Urban Nature Culture, jest piękne, ale wzrok przyciągają zwłaszcza przedmioty o organicznych formach, jak miseczki Sea Flower w kształcie liści i świeczniki Sea Urchin, do złudzenia przypominające jeżowce. Odradzamy jednak nakrywać stół samymi tak ozdobnymi naczyniami. Proponujemy skomponować je z talerzami i paterami o prostych kształtach – jednobarwnymi, choćby Costa Verde, Ra i Good Morning, albo ozdobionych roślinnymi wzorami, na przykład z linii Floral Area, Por Do Sol czy Grass Stem. Powstanie zastawa bardzo ciekawa i urozmaicona, ale nieprzesadnie bogata.

Do talerzy, pater, misek i kubków można dobrać podkładki, wazony, świeczniki, dekoracje i poduszki. Niekoniecznie z tej samej linii wzorniczej – nawet z innej będą pasować idealnie. Bo właśnie spójność jest cechą charakterystyczną całej kolekcji Urban Nature Culture. Skompletowana z jej elementów aranżacja z pewnością nie wyda się chaotyczna, nawet wtedy, gdy wybierzemy naczynia i dodatki nie tylko w różnych kształtach, ale i kolorach. Projektanci tak bowiem dobrali ich odcienie, żeby razem tworzyły harmonijną paletę barw. Równie istotną zaletą produktów marki jest ich uniwersalność – świetnie odnajdą się we wnętrzach w wielu nowoczesnych stylach, z industrialnym włącznie, dodając im odrobinę oryginalności i mnóstwo naturalności.

Projektanci Urban Nature Culture z natury czerpią nie tylko wzornicze pomysły, ale także materiały, z których wytwarzają swoje produkty. To ceramika, szkło, drewno, liście kukurydzy i bananowca, bambus, mosiądz, bawełna, len, juta, papier – naturalne i nadające się do recyklingu. Ich wybór wynika z filozofii firmy, do której jest wpisana troska o przyrodę. Z tego samego powodu wszystkie produkty są wytwarzane ręcznie tradycyjnymi metodami, co nie ma negatywnego wpływu na środowisko.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.