REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Projektant i producent grają do jednej bramki

  • Autor: wnp.pl
  • 20 cze 2017 10:15
 Projektant i producent grają do jednej bramki
fot. PTWP

O innowacyjności może przesądzać unikatowa forma, a produkt wyróżniający się formą może budować przewagę na rynku. Najpierw jednak firma musi wpisać dizajn w swoją strategię.

REKLAMA

Technologia to za mało, produkt musi mieć styl. Dowody działania tej prostej prawdy dostarcza na co dzień motoryzacja, która dyktuje trendy innym branżom, w następstwie czego współczesne żelazka przypominają sportowe samochody. Ale forma, stylizacja, dizajn odgrywają coraz większe znaczenie także w produkcji mniej złożonej czy zaawansowanej technicznie.

Siłę produktu, który umie się podobać, znają chociażby producenci mebli - a w tej branży polska gospodarka liczy się w Europie. Okazuje się, że coraz więcej polskich przedsiębiorców i menedżerów to widzi, że o innowacyjności może przesądzać także unikatowa forma. Wiedzą o tym polscy eksporterzy żywności, którzy zdobywają rynki i klientów nie tylko jakością produktu, ale i unikatowym, nowatorskim, łamiącym stereotypy pomysłom na konfekcjonowanie.

Projektant-konstruktor to podstawowa relacja na poziomie realizacji. Trudno przecenić jej wpływ na finalny produkt.

- To pomiędzy nimi odbywa się interakcja między wizją i technologią - zauważa Wojciech Starowieyski, prezes zarządu firmy Aquaform Inc., producenta i eksportera systemów oświetleniowych.

Tam, gdzie wszyscy liczący się w branży, ostro konkurujący gracze wytwarzają podobnie praktyczne, porównywalne co do jakości produkty, dizajn może tworzyć tę dodatkową wartość przechylającą szalę na stronę rynkowego sukcesu.

Czytaj cały artykuł Piękno i przemysł - razem z rozsądku

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.