REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Projektują dla Porsche, L'Oréal Polska, Grupy LOTOS. Teraz zmieniają się sami

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 kwi 2016 13:00
Projektują dla Porsche, L'Oréal Polska, Grupy LOTOS. Teraz zmieniają się sami
fot. Kerris (materiały prasowe)
Projektują dla Porsche, L'Oréal Polska, Grupy LOTOS. Teraz zmieniają się sami
Projektują dla Porsche, L'Oréal Polska, Grupy LOTOS. Teraz zmieniają się sami
Projektują dla Porsche, L'Oréal Polska, Grupy LOTOS. Teraz zmieniają się sami
Projektują dla Porsche, L'Oréal Polska, Grupy LOTOS. Teraz zmieniają się sami
Projektują dla Porsche, L'Oréal Polska, Grupy LOTOS. Teraz zmieniają się sami
Projektują dla Porsche, L'Oréal Polska, Grupy LOTOS. Teraz zmieniają się sami

Agencja interaktywna Kerris właśnie zakończyła proces rebrandingu. Marka ma nowy, odświeżony logotyp oraz stronę internetową zaprojektowaną i zakodowaną według najnowocześniejszych standardów.

REKLAMA

Cztery poprzednie znaki graficzne przypisane do Kerris Group, Kerris Creation, Kerris Technology i Kerris Performance zostały zastąpione jednym wspólnym logotypem z gradientem składającym się z kolorów poszczególnych działów agencji.

- Nowa wersja logotypu ma zwrócić uwagę na to, że praca w poszczególnych zespołach odbywa się symultanicznie, tworząc spójną całość. Zamieniliśmy cztery logotypy o odmiennych kolorach i ciężkich bryłach na jeden lekki, nowoczesny i minimalistyczny. Gradient składający się z barw naszych trzech głównych pionów jest symbolem ich interferencji. Mimo, że każdy dział składa się z osób kreatywnych i niezależnie działających, to dopiero ich współpraca przynosi ponadprzeciętne wyniki - przekonuje autor projektu Krzysztof Nikiforuk, Art Director w Kerris Group.

Zmianie uległy również inne elementy identyfikacji wizualnej, takie jak szata graficzna zewnętrznych materiałów promocyjnych czy strona internetowa, która zastąpiła poprzednie witryny trzech brandów Kerris - nagradzanych m.in. w konkursie Awwwards. Nowa odsłona witryny wszystkie je komasuje, jest lżejsza i wykorzystuje nowy przełomowy framework front-endowy Bootstrap w wersji 4 alpha, korzystający z technologii Flexbox. W praktyce oznacza to ułatwienie w pozycjonowaniu poszczególnych elementów na stronie i ich wyświetlaniu na urządzeniach mobilnych. Kerris.pl dostosowana jest zarówno do ekranów smartfonów, jak i do dużych, desktopowych monitorów.

Kerris projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L'Oréal Polska, Grupa LOTOS, NUTRICIA Polska, GROHE Polska, Lexus, Regenersis, Uber, oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.