REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie

  • Autor: Portalspozywczy.pl / Olimpia Wolf
  • 10 sie 2018 15:20
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
fot. mat. prasowe Aldi
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie
Przyjazne, kolorowe i komfortowe. Takie są sklepy Aldi w najnowszym koncepcie

Głównym założeniem nowej koncepcji wizualnej jest przeobrażenie wnętrz naszych sklepów z minimalistycznych, można rzec surowych, na przyjazne, kolorowe i dające odczucie komfortu - mówi Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.

REKLAMA

- Świeżość to drugie imię nowego konceptu. Wyeksponowaliśmy ofertę świeżą, klienci są witani zapachem świeżo wypiekanego kilka razy dziennie pieczywa, a warzywa i owoce znajdują się w centrum sklepu w obrębie dedykowanej wyspy oraz chłodni - podkreśla Torchała.

Jednym z filarów nowej koncepcji jest poprawa nawigacji klienta w sklepie, a więc przyjęcie rozwiązań sprzyjających szybszemu i bardziej intuicyjnemu odnajdywaniu potrzebnych artykułów. - Służy temu układ asortymentu, wprowadzona kolorystyka z dedykowanym systemem oznaczeń i ciekawostek produktowych - dodaje. Zdaniem Torchały, wnętrza stały się bardziej nowoczesne, jasne i przestronne, co przekłada się na przyjazną atmosferę zakupów. Dzieje się tak, za sprawą motywu jasnego drewna, systemu doświetlenia poszczególnych elementów oraz dbałości o detale. - Markety zyskały więcej światła dziennego dzięki nowym witrynom sklepowym, a oświetlenie w sklepie zastąpiono ekologicznym rozwiązaniem LED-owym. Kierując się wygodą klientów, zachowaliśmy szerokie alejki między regałami. Przygotowaliśmy również liczne udogodnienia, jak np. krajalnicę do chleba, koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych. Większość lokalizacji zostało wyróżnionych w obszarze kasowym dedykowanym motywem regionalnym. W wybranych lokalizacjach powiększamy salę sprzedaży - opowiada.

Przeczytaj więcej: Dyrektor Aldi: Kontynuujemy umacnianie świadomości marki

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.