REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 11 gru 2019 09:10
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Nazwa „6280” pochodzi od kodu pocztowego w Hochdorf, w pobliżu Lucerny w Szwajcarii. Biuro oddalone o 40 km od Zurychu, położone jest malowniczo między górami i jeziorami, z dala od zgiełku metropolii. To miejsce dla freelancerów, podróżników, lokalnych przedsiębiorców, którzy odeszli z korporacji i chcą prowadzić własne firmy, np. marki ekologiczne, fot. mat. Vank
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!
Przyszedł czas na nowe modele coworkingu!

Po ekspansji sieci klubów sportowych czy nowoczesnych restauracji roślinnych, na wielkomiejskich nomadów czekają nowe punkty, gdzie mogą "bywać" i tworzyć relacje. Podstawą ich bytu jest profesjonalne miejsce do pracy motywujące do osiągania sukcesu. Jak można takie miejsca wyróżnić, a jak przyciągnąć młode talenty czy zachęcić przedsiębiorców z małych miast do wyjścia z domu, jednocześnie osiągając zyski i inwestując?

REKLAMA

Przykładem pomysłu na coworking jest biuro w małej miejscowości, liczącej tylko ponad 10 tys. mieszkańców. Nazwa „6280” pochodzi od kodu pocztowego w Hochdorf, w pobliżu Lucerny w Szwajcarii. Biuro oddalone o 40 km od Zurychu, położone jest malowniczo między górami i jeziorami, z dala od zgiełku metropolii. To miejsce dla freelancerów, podróżników, lokalnych przedsiębiorców, którzy odeszli z korporacji i chcą prowadzić własne firmy, np. marki ekologiczne.

Przestrzeń 1000 mkw. wyposażona jest w prywatne biura na dłuższy wynajem, sale konferencyjne, części wspólne, kuchnię. Tu można czuć się jak w domu, być blisko lokalnej natury i kultury, gotować i spotykać podobne do siebie osoby, które dotychczas pracowały same w domu. Coworkerzy mają gwarancję wymiany myśli i doświadczeń, nie przeszkadzają im w pracy zwierzęta domowe ani domownicy, nie odciągają ich od pracy domowe obowiązki. Profesjonalne, wysokiej jakości, ergonomiczne meble sprzyjają motywacji i zaangażowaniu w prowadzeniu biznesu.

Różnorodne oświetlenie poprawia komfort pracy i powoduje, że można zostać w pracy dłużej. Dobrze zorganizowany grafik online pomieszczeń i sprzętu do wynajęcia umożliwia planowanie spotkań czy pracy w czasie równoległym do podwykonawcy. Za pomocą interaktywnego grafiku można zarezerwować sobie pokój na 3-miesięczny okres, w tych samych godzinach, co zleceniobiorca pracujący nad tym samym projektem. W takich miejscach potrzebny jest serwis sprzątający i dbający o rośliny, klimatyzacja, wi-fi, prysznic, może pokój dla matki karmiącej.

Zbuntowane roczniki

Trafione pozycjonowanie to coworking odpowiedzialny zakładający eko wyposażenie i atmosferę budującą społeczność zainteresowaną ekologią, ideami, manifestami i nowoczesnymi metodami komunikacji. Uwagę przyciągnie dobrze połączona z miastem lokalizacja, ciekawy budynek poprzemysłowy z parkingiem dla rowerów i prysznicami, funkcjonalne wnętrze z czytelnym oznaczeniem pomieszczeń i artystyczną, pobudzającą kreatywność grafiką.

Podstawą jest odpowiedzialne podejście np. filtrowana woda, segregacja odpadów, naturalne wykończenia, dekoracje z upcyclingu, materiały z recyclingu, duża ilość roślin, bar z wegańskimi przekąskami i jabłkami z lokalnych bio upraw. Dodatkiem może być organizacja wydarzeń lifestyle’owych, porannych treningów jogi, warsztatów rozwijających profesjonalne umiejętności, eventów związanych ze zdrowym stylem życia, akcji prośrodowiskowych zrzeszających pokolenia strajkujące przeciwko katastrofie klimatycznej np. wymiany ubrań, książek. Ponieważ użytkownicy to młodzi ludzie zaczynający kariery, może przydać się pomoc w obsłudze firmy: wirtualne biuro, księgowość, prawnik, tłumaczenia, wsparcie informatyczne. Oprócz standardowych biurek do pracy indywidualnej czy biurowych budek akustycznych do videokonferencji, potrzebne są meble lounge’owe i coworkingowe do stref chillout i miejsc wspólnych, które stwarzają preteksty do rozmów. Nie chodzi jednak o to, aby budować place zabaw z kolorowymi hamakami i palmami, ale aby motywować do kooperacji, sytuacji biznesowych i skutecznych działań przychodowych w energetycznej atmosferze. Takiego wyposażenia start-upowiec nie jest w stanie zakupić w pierwszych miesiącach działania firmy.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Zarejestruj się!



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.