REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie

  • Autor: AL/Propertydesign.pl
  • 15 gru 2017 11:37
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
fot. PTWP / AL
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie
Reserved w najnowszym koncepcie. Tak wygląda flagowy salon w Warszawie

LPP oficjalnie otworzyło flagowy salon marki Reserved w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. W dwukondygnacyjnym sklepie o powierzchni 2,5 tys. mkw., wdrożono rozwiązania zastosowane w salonie marki na Oxford Street w Londynie. Wnętrze, jako jedno z pierwszych w Polsce, zaprojektowane zostało zgodnie z minimalistyczną koncepcją „open to public”.

REKLAMA

Londyn wysoko postawił poprzeczkę, więc nowy salon Reserved w warszawskich Złotych Tarasach musiało być na podobnym wysokim poziomie, jeśli chodzi o aranżację.

– Debiut Reserved na rynku brytyjskim wyznaczył nowe standardy dla działalności naszej firmy. Chcemy, aby każdy z naszych salonów był na poziomie zachodnioeuropejskim. Taki standard spełniają już nasze inwestycje w największych miastach Niemiec i w Londynie. Dlatego kolejny flagowy salon w stolicy, zaprojektowaliśmy zgodnie z nowatorskim konceptem „open to public”. Zgodnie z nim wszystko musi znajdować się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki. Dzięki temu, klienci bez przekraczania progu będą w stanie objąć wzrokiem całą kolekcję – mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP.

„Open to public” to minimalistyczne, nowoczesne wnętrza, bez zbędnych dekoracji. Ich podstawową cechą jest transparentność – klient widzi ofertę sklepu jeszcze przed postawieniem nogi w jego wnętrzu. Efekt ten osiągany jest dzięki zastosowaniu lekkich, łatwych do aranżacji mebli, a także energooszczędnego oświetlenia LED oraz dedykowanego oświetlenia w systemie DALI, które pozwala z dowolnego miejsca na świecie sterować natężeniem światła, temperaturą barwową czy dynamiką, tworząc „scenariusze oświetleniowe” - różne sceny w zależności od pomysłu, kolekcji czy pory dnia.

Czym zaskoczył Reserved w Złotych Tarasach?

Reserved w Złotych Tarasach zaskoczył m.in... sztucznym drzewkiem, gdzie można załadować telefon przewodowo lub bezprzewodowo. W przymierzalniach kabin znajdują się ipady, gdzie wyświetlana jest oferta, ale też propozycja połączeń setów ubraniowych. Reserved postawił mocno na serwis klientów, ma być nie tylko szybko, ale też satysfakcjonująco. Witryny są jeszcze bardziej transparentne niż zwykle, tak samo jak strefa wejścia - jest szersza niż w tradycyjnym salonie.

 - Jesteśmy przekonani, że usytuowanie naszego flagowca w tak prestiżowej lokalizacji przyniesie prognozowane efekty sprzedażowe. Wraz z otwarciem salonu Reserved, poszerzamy obecność marek LPP w Złotych Tarasach, gdzie z powodzeniem działają już salony Cropp, Sinsay i Mohito. Tym samym wraz z otwarciem Reserved, łączna powierzchnia salonów marek LPP w Złotych Tarasach wynosić będzie 4,4 tys. mkw. – dodaje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Polska firma odzieżowa kontynuuje strategię dynamicznego wzrostu poprzez rozwój sieci sklepów stacjonarnych i sprzedaży internetowej. W tym roku LPP zadebiutowało na kolejnych zagranicznych rynkach: w Wielkiej Brytanii, na Białorusi i w Serbii.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY