REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Rewolucyjna technologia w witrynie Nike

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 09 sie 2019 14:33
Rewolucyjna technologia w witrynie Nike
fot. J. Wittchen

Nie sposób przejść dziś obojętnie obok witryny sklepu Nike w Starym Browarze. Wszystko to za sprawą nowego transparentnego ekranu umieszczonego przy wejściu do salonu, na którym wyświetlane są edytoriale z produktami marki. Jest to pierwsza w Polsce tego typu instalacja o tak wysokiej rozdzielczości. Ekrany transparentne są nową technologią wykorzystywaną głównie w Azji, a sam brand Nike podobną realizację wprowadził wcześniej w salonie w Dubaju.

REKLAMA

Najpopularniejszym narzędziem do dynamicznej ekspozycji contentu reklamowego w sklepach są dalej tradycyjne ekrany i plazmy, jednak mają one swoje wady. Ponieważ zasłaniają one wnętrza sklepu, marki często decydują się na montaż stosunkowo niewielkich urządzeń. Idealnym rozwiązaniem dla brandów są transparentne ekrany LED - innowacyjna technologia pozwalająca na wyświetlanie materiałów produktowych, promocyjnych i edytoriali przy jednoczesnej ekspozycji struktury sklepu, jego aranżacji i wystawionych w nim towarów. Wyraźnym atutem tego rozwiązania jest widoczność przestrzeni za ekranem, która wynosić może nawet do 70 proc.

Pierwszy taki ekran w Polsce o wymiarach 3 x 2,5 m pojawił się niedawno w salonie Nike w Starym Browarze w Poznaniu. To drugi tego typu ekran w salonie Nike na świecie. Pierwszy został zainstalowany w Dubaju - mówi Paweł Lewandowski, dyrektor marketingu i e-commerce firmy adrenaline.pl, operatora salonu. Wyróżnikiem tej nowoczesnej technologii jest nie tylko transparentność, ale także jakość wyświetlanego obrazu - ekran w sklepie Nike charakteryzuje bardzo wysoka rozdzielczość (plamka 2,6 x 5,8 mm).

W pierwszym kwartale 2019 roku sklep Nike w Starym Browarze przeszedł całkowitą metamorfozę - nowe wnętrze ponad 420-metrowego lokalu zaaranżowano w industrialnym stylu: z szarymi ścianami, surowym betonem, minimalistycznymi meblami i odsłoniętymi instalacjami pod sufitem. To nawiązanie do paryskiego budynku Centre Georges Pompidou, który był inspiracją do stworzenia pierwszego modelu Air Maxów - mówi Jędrzej Strzyżewski, kierownik salonu Nike w Starym Browarze. Zamontowany niedawno transparentny ekran stał się uzupełnieniem designerskiego wnętrza sklepu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.