REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Robert Majkut: Jest wyraźny dysonans między światem kreatywnym a deweloperskim

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 16 wrz 2019 12:31
Robert Majkut: Jest wyraźny dysonans między światem kreatywnym a deweloperskim
Robert Majkut, designer podczas "Rozmowy Propertynews.pl" w trakcie Property Forum 2019, fot. PTWP
Robert Majkut: Jest wyraźny dysonans między światem kreatywnym a deweloperskim
Robert Majkut: Jest wyraźny dysonans między światem kreatywnym a deweloperskim
Robert Majkut: Jest wyraźny dysonans między światem kreatywnym a deweloperskim

Jest wyraźny dysonans między światem kreatywnym a deweloperskim. Tematami, którymi teraz żyją deweloperzy zajmowaliśmy się 10 lat temu. Wtedy nas nikt nie słuchał. Bo inwestor słucha księgowych, wielkich firm doradczych, którzy przygotowują operat na dziś, a my przyszłością zajmujemy się zawodowo. My dodajemy czynnik, który "w tabelkach" nie występuje, czyli wyobraźnię - mówił designer Robert Majkut podczas "Rozmowy Propertynews.pl" w trakcie Property Forum 2019 w Warszawie.

REKLAMA

- My projektanci już 10 lat temu mówiliśmy o tym wszystkim, czym dziś żyją inwestorzy - przekonywał Robert Majkut w trakcie "Rozmowy Propertynews.pl" prowadzonej przez dziennikarza Maciej Orłosia podczas Property Forum 2019.

Designer podkreślał, że już te 10 lat temu projektanci głośno prognozowali, że retail musi przejść zmianę, zresztą tak samo jak sposób myślenia o pracy. - Już wtedy wiedzieliśmy, że zarówno open space wymyślony 100 lat temu w Stanach Zjednoczonych musi przejść do lamusa, tak samo jak i praca zdalna się nie uda, bo wszyscy, którzy pracują w przemyśle kreatywnym wiedzą o kluczowym czynniku, który musi wystąpić "w pracy", a jakim jest kooperacja - twierdził designer. Bez kooperacji nie ma kreatywnej pracy, stąd dzisiejszy boom w Polsce na coworkingi.

- Dobrze wiemy, że pewne idee, którym świat się fascynuje, muszą wybrzmieć, aby działy się rzeczy dalsze. Ale designerów nikt nie słucha - gorzko skonkludował.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.