REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Rozrywka i rekreacja kluczem do sukcesu centrum handlowego?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 paź 2017 12:05
fot. pixabay.com

Eksperci Colliers International przeanalizowali ponad 270 centrów handlowych zlokalizowanych w osiemnastu największych ośrodkach miejskich w naszym kraju. Wyniki badań zawarte w raporcie „Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych” są jednoznaczne.

REKLAMA

Z raportu wynika, że warszawskie Blue City i łódzka Manufaktura zdecydowanie prowadzą w rankingu, odzwierciedlając tym samym aktualne światowe trendy. Według Colliers International dla konsumentów obecnie liczy się przyjazne i zrównoważone otoczenie, w którym robią zakupy i spędzają swój wolny czas. Oznacza to, że szczególne znaczenie ma obecnie planowanie i optymalne oraz kreatywne wykorzystanie przestrzeni przeznaczonych pod rozrywkę i rekreację w centrach handlowych.

- Dzisiaj w Blue City znajduje się wiele unikalnych konceptów rozrywkowych. Przyczyn takiego stanu rzeczy należy szukać w przeszłości – budynek centrum handlowego, który zdecydował się wybudować pierwszy właściciel, był ogromny i bardzo wysoki – w sumie siedem kondygnacji. – tak o genezie konceptu rozrywki w Centrum mówi dyrektor zarządzający Centrum, Yoram Reshef. - Na wyższych piętrach ciężko było umieścić regularne sklepy z odzieżą czy obuwiem, byliśmy więc zmuszeni do szukania innych rozwiązań, które miały nie tylko przynieść nam pieniądze z czynszu, ale też przyciągać ludzi. Dlatego, niejako z konieczności, wprowadziliśmy do Blue City rozrywkę i takie koncepty, na które w innych centrach handlowych zazwyczaj nie ma miejsca. Dzięki temu wyprzedziliśmy swoje czasy i obecnie, kiedy jest to modne, mamy więcej rozrywki niż ktokolwiek inny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY