REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Rozrywka i rekreacja kluczem do sukcesu centrum handlowego?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 paź 2017 12:05
fot. pixabay.com

Eksperci Colliers International przeanalizowali ponad 270 centrów handlowych zlokalizowanych w osiemnastu największych ośrodkach miejskich w naszym kraju. Wyniki badań zawarte w raporcie „Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych” są jednoznaczne.

REKLAMA

Z raportu wynika, że warszawskie Blue City i łódzka Manufaktura zdecydowanie prowadzą w rankingu, odzwierciedlając tym samym aktualne światowe trendy. Według Colliers International dla konsumentów obecnie liczy się przyjazne i zrównoważone otoczenie, w którym robią zakupy i spędzają swój wolny czas. Oznacza to, że szczególne znaczenie ma obecnie planowanie i optymalne oraz kreatywne wykorzystanie przestrzeni przeznaczonych pod rozrywkę i rekreację w centrach handlowych.

- Dzisiaj w Blue City znajduje się wiele unikalnych konceptów rozrywkowych. Przyczyn takiego stanu rzeczy należy szukać w przeszłości – budynek centrum handlowego, który zdecydował się wybudować pierwszy właściciel, był ogromny i bardzo wysoki – w sumie siedem kondygnacji. – tak o genezie konceptu rozrywki w Centrum mówi dyrektor zarządzający Centrum, Yoram Reshef. - Na wyższych piętrach ciężko było umieścić regularne sklepy z odzieżą czy obuwiem, byliśmy więc zmuszeni do szukania innych rozwiązań, które miały nie tylko przynieść nam pieniądze z czynszu, ale też przyciągać ludzi. Dlatego, niejako z konieczności, wprowadziliśmy do Blue City rozrywkę i takie koncepty, na które w innych centrach handlowych zazwyczaj nie ma miejsca. Dzięki temu wyprzedziliśmy swoje czasy i obecnie, kiedy jest to modne, mamy więcej rozrywki niż ktokolwiek inny.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.