REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Salon 4F w nowej odsłonie. Design zaskoczył

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 22 gru 2017 11:30
Salon 4F w nowej odsłonie. Design zaskoczył
fot. mat. prasowe
Salon 4F w nowej odsłonie. Design zaskoczył
Salon 4F w nowej odsłonie. Design zaskoczył
Salon 4F w nowej odsłonie. Design zaskoczył
Salon 4F w nowej odsłonie. Design zaskoczył

W warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy został otwarty sklep marki 4F. Jego modernizacja wprowadziła wiele istotnych zmian.

REKLAMA

Sklep 4F w Złotych Trasach zyskał na przestrzeni, a w jego wnętrzu pojawiały się nowe elementy związane z designem. W witrynie ustawiono backlight ze „Sportową mapą 4F”, na którym oznaczono kultowe, sportowe miejsca w Warszawie m.in. „Warszawiankę”, Stadion Narodowy czy tor Łyżwiarski na Stegnach. Marka 4F powstała z pasji do sportu i lubi dzielić się nim: Chcemy pokazać, że czujemy puls miasta i styl życia mieszkańców. Mamy dla Warszawiaków propozycję. Poprzez pokazanie miejsc znanych i lubianych chcemy pokazać, że Warszawa nie jest dla nas anonimowa, że staramy się ją poznać, zrozumieć. Otwieramy się na indywidualne potrzeby klientów. Chcemy wzbudzać emocje, budować więzi, pokazywać przywiązanie do miejsca, a także to, jak jest ono ważne dla marki 4F – mówi Katarzyna Sepielak, kierownik działu architektów, OTCF SA.

Koncept sklepu w Złotych Tarasach to również zorganizowanie przestrzeni otwartej na klienta. Opracowano inne, niż stosowane do tej pory w sklepach 4F, rozwiązania na zaprezentowanie kolekcji obuwia sportowego. Utrzymano strefy podzielone zgodnie z dyscyplinami oraz sezonowością. Całość dopełniają nowoczesne spacewalle, dodatkowo led podkreśla kolekcję eksponowaną w witrynie. Odpowiedni układ manekinów w ruchu ma współgrać z dynamicznym obrazem wyświetlanych filmów i sprawić,  że ekspozycja w witrynie będzie pulsować energią, radością, zgodnie z hasłami kampanii marki 4F.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.