REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 09 kwi 2018 12:25
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
fot. EICHHOLTZ Clue Studio
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament
Salon flagowy Eichholtz wygląda jak luksusowy apartament

Salon Clue Studio w Warszawie dosłownie wygląda jak luksusowy apartament. Olśniewające wnętrze zaprojektowali specjaliści Eichholtz. To największa w Polsce ekspozycja mebli i akcesoriów tej holenderskiej marki.

REKLAMA

Przepych, glamour i luksus nieodzownie kojarzą się z marką Eichholtz. To wszystko odnajdziemy w warszawskim Clue Studio, które na powierzchni aż 240 mkw. oferuje największą ekspozycję mebli i akcesoriów firmy. Salon posiada status sklepu flagowego Eichholtz.

Wnętrze podzielone zostało na kilka zaaranżowanych starannie pomieszczeń: cztery strefy wypoczynkowe, jadalnię i sypialnię. Ich przepych i elegancja wyrażają maksymalistyczne podejście do aranżacji wnętrz, będące istotą marki. Co ważne, tylko w Clue Studio można zobaczyć na ekspozycji kilkanaście modeli mebli, w tym duże stoły, biblioteki, witryny, komody, konsole sofy i fotele. Ich uzupełnieniem jest bogata kolekcja akcesoriów: wazy, dekoracje, figurki, lampy. W salonie możliwe jest skorzystanie ze specjalnej usługi – holenderscy projektanci Eichholtz przygotują indywidualny projekt całego wnętrza.

Eichholtz zachęca do łącznia ze sobą różnych modeli. Same modele odwołują się do pochodzących zza oceanu stylów: nowojorskiego, contemporary, czy hamptons. Pobrzmiewają w nich również nuty orientalne, na co wpływ mają liczne podróże do Azji Theo Eichholtza, założyciela firmy. W kolekcji marki wyróżnić można trzy linie. Classic utrzymana jest w ciemnej kolorystyce, która aktualnie śmiało wkracza do domów. Linia Modern Classic to geometryczne formy lśniące chromem, złotem i szkłem. Natomiast seria Contemporaty wprowadza do wnętrza ciepły nastrój za sprawą drewnianych wykończeń i mięsistych welurów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY