REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 24 maj 2018 11:55
Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski
Recepcja jednego z hoteli marki Selina, fot. mat. prasowe
Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski
Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski
Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski
Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski
Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski
Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski
Selina - unikalny koncept hoteli butikowych wchodzi do Polski

Selina, wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli, ma zamiar wejść na polski rynek. Obecnie poszukuje lokalizacji – w pierwszej kolejności w Krakowie i w Warszawie – oraz prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami.

REKLAMA

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje dynamiczny rozwój na nowych rynkach – w tym otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, gdzie zostały już zabezpieczone trzy nieruchomości pod lokalizacje dla Selina – w Portugalii, Grecji oraz na Węgrzech. Do końca roku Selina zamierza wejść do 15 krajów. Firma pozyskała na ten cel 95 milionów dolarów.

- Wybraliśmy Polskę jako jeden z pierwszych europejskich rynków, na który chcemy wprowadzić markę Selina, ze względu na duży potencjał tego kraju. Jest on bardzo atrakcyjny turystycznie – oferuje wyjątkowe połączenie ciekawej historii i tradycji z bogatymi walorami przyrodniczymi. Dodatkowo, jest bardzo dobrze skomunikowany, nawet z odległymi zakątkami świata. Nic więc dziwnego, że cieszy się coraz większą popularnością wśród obcokrajowców. Także Polacy coraz chętniej podróżują po swoim kraju i korzystają z usług hotelowych – mówi Steven Ohayon, wiceprezes Selina odpowiedzialny za rozwój firmy na całym świecie.

- Cieszymy się, że będziemy mogli wprowadzić markę Selina do Polski i w ten sposób przyczynić się do rozwoju branży turystycznej. Poszukujemy przede wszystkim już istniejących hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach, którym będziemy mogli nadać nowe życie pod szyldem Selina. W Warszawie i Krakowie chcemy pozyskać najpierw flagowe nieruchomości w śródmieściu, które pomieszczą po ok. 400 łóżek. W dalszej kolejności zamierzamy rozszerzyć naszą działalność na inne dzielnice, bardziej oddalone od centrum miasta – dodaje Steven Ohayon.

Idea marki i oferta Selina

Koncept Selina zrodził się w Ameryce Łacińskiej i powstał w odpowiedzi na potrzeby współczesnych podróżnych, którzy chcą zwiedzać świat bez ograniczeń, poznając odmienne kultury, spotykając nowych ludzi oraz odkrywając nowe miejsca, gdzie mogą zatrzymać się dłużej, żyć tam i pracować. Selina oferuje więc swoim gościom różne opcje noclegowe – od akademików po prywatne, luksusowe pokoje i apartamenty, a także strefy coworkingowe i inne przestrzenie wspólne przeznaczone do odpoczynku i zabawy oraz sprzyjające integracji z innymi podróżnymi i miejscową ludnością. Wśród nich jest m.in. strefa wellness, kino, biblioteka czy przestrzeń przeznaczona na organizację różnego rodzaju wydarzeń, takich jak koncerty, warsztaty czy konferencje. Dla osób, która chcą bliżej poznać okolicę oraz lokalną kulturę i tradycję, Selina przygotowała ofertę wycieczek umożliwiających nie tylko zwiedzanie, ale także interakcje z miejscową ludnością. Dodatkowo, w ofercie gastronomicznej każdego hotelu, oprócz potraw znanych niemalże na całym świecie, nie brakuje przysmaków lokalnej kuchni. Na unikalne doświadczenia odwiedzających niebagatelny wpływ ma także wyjątkowy design lokalizacji Selina tworzony przy współpracy z lokalnymi artystami i rzemieślnikami. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.