REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sephora przyciąga designem

  • Autor: Propertynews.pl
  • 11 sie 2017 11:02
Sephora przyciąga designem

Perfumerie Sephora zwyciężyły w prestiżowym finale konkursu The World Retail Awards w kategorii Best International Retailer of the Year. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, to efekt połączenia oferty z wyglądem salonów.

REKLAMA

Główna nagroda w kategorii Najlepszego Międzynarodowego Sprzedawcy Roku 2017 przyznana Sephora to niezwykłe wyróżnienie firmy na światowym rynku. Jury w tej kategorii oceniało tych sprzedawców detalicznych, którzy z powodzeniem rozwijali markę, budowali rynek, a nawet wyprzedzali jego wzrost. Ważnym czynnikiem decydującym o ocenie była także odpowiedź na potrzeby poszczególnych rynków, integralność marki i jej pozycjonowanie.

Zgodnie z nowym badaniem analizującym popularność marek - Sephora znalazła się także w pierwszej trójce ulubionych brandów młodych konsumentów. „Love List Brand Affinity Index” 2017 opracowany przez Condé Nast USA i Goldman Sachs pokazał preferencje Millenialsów oraz generacji Z w kategoriach mody, handlu detalicznego i rynku kosmetycznego. Sondaż przeprowadzono na prawie trzytysięcznej grupie amerykańskich konsumentów w wieku 13-39 lat. Naukowcy stwierdzili, że kluczowym czynnikiem sukcesu brandów, które znalazły się w zestawieniu, jest ich obecność w sieci. Jako główne czynniki decydujące o ulubionym miejscu robienia zakupów konsumenci wymienili bowiem skuteczność, szybkość i wygodę. Sephora ze swą strategią nastawioną na liczne nowinki digitalowe znalazła się na szczycie indeksu najbardziej preferowanych marek wśród konsumentów młodszej grupy wiekowej.

Nowy koncept Sephory wdrażany jest od 2016 roku. Powstał jako efekt współpracy firmy  UXUS oraz zespołu Sephora.

Sephora obecna na polskim rynku od 1999 roku posiada 94 perfumerie w największych miastach Polski oraz sklep internetowy. Strategia sieci zakłada średnio kilka nowych otwarć w roku, w najatrakcyjniejszych lokalizacjach, a także modernizację istniejących już perfumerii. 

W tym roku do sieci Sephora w Polsce, w drugiej połowie roku dołączą trzy nowe lokalizacje –w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Dwie z nowych perfumerii Sephora zostaną otwarte w zupełnie nowym koncepcie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.