REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sephora w nowym koncepcie. Tym razem w Krakowie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 lis 2017 10:33
fot. mat. prasowe

W krakowskim centrum handlowym Serenada otwarto kolejną perfumerię Sephora zaaranżowaną zgodnie z najnowszym konceptem retailowym marki.

REKLAMA

W ramach nowego konceptu perfumeria została wyposażona w nowe modele mebli, duże ekrany ledowe za kasami, a strefy pielęgnacji i makijażu zostały wyeksponowane jeszcze wyraźniej. Nowy układ oznacza też łatwiejszą nawigację dla klienta. Koncept szczególnie eksponuje strefę usług, oferującą m.in. bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów oraz dłuższe lekcje makijażu.

- Dążymy do wzbogacania doświadczeń zakupowych i angażowania klientów m.in. stawiając na usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub. To jeden z najważniejszych elementów nowego konceptu, który docelowo również obejmować będzie cały nowy zestaw narzędzi digitalowych – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska. – Przy jego tworzeniu konsultowaliśmy się z młodymi konsumentami. Badania pokazują, że jesteśmy ulubioną marką pokolenia Millenialsów i generacji Z, które uwielbiają nowości, eksperymentowanie z wizerunkiem i swobodnie korzystają z nowych technologii  – dodaje Bielecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY