REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Showroom brytyjskiego malucha

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 kwi 2018 13:29
Showroom brytyjskiego malucha
fot. mat. prasowe trilux.com
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha

Na progu XXI wieku BMW, w ramach swojej oferty, postawiło na promocję samochodów marki Mini. Charakterystyczne brytyjskie autko doczekało się nie tylko kilku zróżnicowanych wariantów, ale także dziesiątków rozsianych po całym świecie, efektownych showroomów.

REKLAMA

Mini - uznany w motoryzacyjnym podsumowaniu stulecia za jeden z trzech najważniejszych modeli XX wieku, brytyjski odpowiednik malucha miał więcej szczęścia niż nasz Fiat 126p. I to nie tylko jeśli chodzi o wyróżnienia takie jak to opisane powyżej czy zdobycie tytułu najważniejszego klasyka wszechczasów. Kiedy w 2000 roku po 41 latach zakończono produkcję flagowego modelu, Mini rozpoczął życie jako osobna marka pod auspicjami BMW. Doczekał się wersji cabrio, hatch, combi, SUV, coupé i crossover, a w ciągu dekady 2005-2015 jego globalna sprzedaż wzrosła ponad 1,5-krotnie – z 200 do 338 tysięcy modeli. Choć w porównaniu z wolumenem produkcji BMW, sięgającym w 2015 roku niemal 2 milionów egzemplarzy to stosunkowo niewiele, nie można oprzeć się wrażeniu, że marka jest oczkiem w głowie koncernu. Widać to doskonale na przykładzie jej samodzielnej sieci salonów, w których szczególną wagę przykłada się nie tylko do ekspozycji samochodów, ale także do budowania brandu Mini.

Samorodek w ofercie Rovera

Po przejęciu w 1994 r. koncernu Rover, BMW odsprzedało konkurentom wszystkie jego marki z wyjątkiem jednej: Mini. Przez sześć lat kontynuowano produkcję klasycznych modeli, by w 2001 zaprezentować pierwszy egzemplarz stworzony dzięki połączonemu know-how obydwu przedsiębiorstw. Dystrybutorzy BMW zyskali prawo do sprzedaży zgrabnego, charakterystycznego autka i zaczęli skwapliwie ją wykorzystywać. Jednym z chętnych firm był pośrednik współpracujący z niemieckim gigantem od 90 lat – Automag GmbH. W 2017 roku przedsiębiorstwo zbudowało w Monachium showroom Mini o powierzchni 400 mkw., w którym wykorzystano najnowocześniejsze technologie ekspozycyjne i spójnie połączono ze sobą wszystkie strefy muszące znaleźć się w salonie trendownej marki. – W prestiżowych salonach sektora samochodów osobowych szczególnie wyraziste odzwierciedlenie znajduje dążenie handlowców do kreowania pozytywnych doświadczeń zakupowych. Integralną częścią powierzchni tego typu stają się strefy komfortu, w których potencjalni klienci mogą wygodnie usiąść i chłonąć ducha marki – mówi Filip Gabryelczyk, menadżer sprzedaży Segmentu Retail Trilux Polska. – W placówkach handlowych znanych marek motoryzacyjnych znajdują się często także regały z gadżetami, stanowiska do finalizowania transakcji oraz – co najważniejsze – punkty ekspozycji samochodów – wymienia Gabryelczyk.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.