REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Showroom brytyjskiego malucha

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 kwi 2018 13:29
Showroom brytyjskiego malucha
fot. mat. prasowe trilux.com
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha
Showroom brytyjskiego malucha

Na progu XXI wieku BMW, w ramach swojej oferty, postawiło na promocję samochodów marki Mini. Charakterystyczne brytyjskie autko doczekało się nie tylko kilku zróżnicowanych wariantów, ale także dziesiątków rozsianych po całym świecie, efektownych showroomów.

REKLAMA

Mini - uznany w motoryzacyjnym podsumowaniu stulecia za jeden z trzech najważniejszych modeli XX wieku, brytyjski odpowiednik malucha miał więcej szczęścia niż nasz Fiat 126p. I to nie tylko jeśli chodzi o wyróżnienia takie jak to opisane powyżej czy zdobycie tytułu najważniejszego klasyka wszechczasów. Kiedy w 2000 roku po 41 latach zakończono produkcję flagowego modelu, Mini rozpoczął życie jako osobna marka pod auspicjami BMW. Doczekał się wersji cabrio, hatch, combi, SUV, coupé i crossover, a w ciągu dekady 2005-2015 jego globalna sprzedaż wzrosła ponad 1,5-krotnie – z 200 do 338 tysięcy modeli. Choć w porównaniu z wolumenem produkcji BMW, sięgającym w 2015 roku niemal 2 milionów egzemplarzy to stosunkowo niewiele, nie można oprzeć się wrażeniu, że marka jest oczkiem w głowie koncernu. Widać to doskonale na przykładzie jej samodzielnej sieci salonów, w których szczególną wagę przykłada się nie tylko do ekspozycji samochodów, ale także do budowania brandu Mini.

Samorodek w ofercie Rovera

Po przejęciu w 1994 r. koncernu Rover, BMW odsprzedało konkurentom wszystkie jego marki z wyjątkiem jednej: Mini. Przez sześć lat kontynuowano produkcję klasycznych modeli, by w 2001 zaprezentować pierwszy egzemplarz stworzony dzięki połączonemu know-how obydwu przedsiębiorstw. Dystrybutorzy BMW zyskali prawo do sprzedaży zgrabnego, charakterystycznego autka i zaczęli skwapliwie ją wykorzystywać. Jednym z chętnych firm był pośrednik współpracujący z niemieckim gigantem od 90 lat – Automag GmbH. W 2017 roku przedsiębiorstwo zbudowało w Monachium showroom Mini o powierzchni 400 mkw., w którym wykorzystano najnowocześniejsze technologie ekspozycyjne i spójnie połączono ze sobą wszystkie strefy muszące znaleźć się w salonie trendownej marki. – W prestiżowych salonach sektora samochodów osobowych szczególnie wyraziste odzwierciedlenie znajduje dążenie handlowców do kreowania pozytywnych doświadczeń zakupowych. Integralną częścią powierzchni tego typu stają się strefy komfortu, w których potencjalni klienci mogą wygodnie usiąść i chłonąć ducha marki – mówi Filip Gabryelczyk, menadżer sprzedaży Segmentu Retail Trilux Polska. – W placówkach handlowych znanych marek motoryzacyjnych znajdują się często także regały z gadżetami, stanowiska do finalizowania transakcji oraz – co najważniejsze – punkty ekspozycji samochodów – wymienia Gabryelczyk.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY