REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Showroom możliwości, czyli biuro pracowni Massive Design

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 22 lut 2019 12:49
Showroom możliwości, czyli biuro pracowni Massive Design
fot. mat. pras.
Showroom możliwości, czyli biuro pracowni Massive Design
Showroom możliwości, czyli biuro pracowni Massive Design
Showroom możliwości, czyli biuro pracowni Massive Design
Showroom możliwości, czyli biuro pracowni Massive Design

Papierowe wizytówki - to przeżytek! W branży wnętrzarskiej najlepszą formą, prezentującą warsztat, doświadczenie oraz kreatywność pracowni architektonicznej jest…jej własne biuro! Nowa siedziba Massive Design jak w soczewce skupia charakterystyczny, wypracowany przez lata styl, sprawdzone rozwiązania, a także eksperymentalne projekty Przemysława Mac Stopy. Architekci z Massive Design zdradzają, jak stworzyć kreatywną przestrzeń pracy i jak projektuje się „dla siebie”.

REKLAMA

20 lat obecności na rynku to wystarczająco dużo czasu, aby poznać specyfikę funkcjonowania branży wnętrzarskiej i spojrzeć na jej rozwój z szerszej perspektywy. Massive Design nie ulega trendom czy chwilowym modom, ale korzysta ze swojego doświadczenia, by wytyczać własne projektowe ścieżki. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych pracowni, działająca w obszarze przestrzeni biurowych, słynie z wyrazistych realizacji i awangardowych pomysłów. Jej portfolio obejmuje nie tylko projektowanie wnętrz, ale i wzornictwo przemysłowe - czerpiące wiele ze sztuki, lecz nie tracące na swej funkcjonalności. Tworzone przez założyciela pracowni, Przemysława Mac Stopę, eksperymentalne, wręcz rzeźbiarskie formy użytkowe są realizacją jego wieloletniej pasji i stanowią trzon rozpoznawalnego stylu Massive Design. Wszechstronność i połączenie doświadczeń z pogranicza różnych dziedzin projektowania pozwala architektom na kompleksowe ujęcie danego tematu, większą elastyczność i indywidualizację projektów. Zaufały im największe marki - Google, BMW, Unilever, Samsung, Deloitte, MasterCard, Bacardi-Martini, Wyborowa, PwC, EY czy BNP. Tym razem zajęli się własnym biurem w centrum Warszawy.

„Dla siebie”, czyli jak?

Projekt własnej siedziby to nie lada wyzwanie. Po pierwsze dlatego, że biuro architektoniczne to swoiste portfolio i wizytówka marki, prezentująca warsztat, wizję i pomysłowość potencjalnemu klientowi, dlatego tak ważne jest to, aby miało swój niepowtarzalny charakter i skupiało w ograniczonej przestrzeni - nieograniczone możliwości pracowni. Po drugie - jest to siedziba, w której przebywać będą na co dzień projektanci, dla których miejsce, w którym pracują, ma niebagatelny wpływ na ich pracę projektową i kreatywność. Jak projektuje się „dla siebie”?

- Najciekawsze w projekcie naszego własnego biura jest to, że ono nie powstało wyłącznie dla nas. Oczywiście pracujemy w nim - i wykorzystujemy jego atuty na co dzień - ale to biuro powstało przede wszystkim po to, by zaintrygować i zainspirować naszych obecnych - i potencjalnych - klientów. Nie bez powodu nazywamy je „showroomem naszych możliwości”, w którym pokazujemy również zaprojektowane przez Przemysława Stopę elementy wzornictwa przemysłowego. Kilka razy w tygodniu oprowadzamy po biurze osoby zainteresowane tym, jak pracujemy i co możemy zaoferować. Nasza przestrzeń służy również często wyjaśnianiu różnic pomiędzy danymi rozwiązaniami projektowymi, co pomaga w dobraniu tego właściwego – wyjaśnia Konrad Dowejko, design director w Massive Design.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.