REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Skandynawski design w warszawskiej galerii

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 lip 2017 12:21
Skandynawski design w warszawskiej galerii
Salon Duka w Gorzowie Wlkp. fot. mat. prasowe

Galeria Północna podpisała umowy z najemcami, tym razem z segmentu wyposażenia wnętrz. Swoje salony w pierwszym centrum handlowym na Białołęce otworzą sieci Homla i Duka.

REKLAMA

Marka Homla debiutuje w Warszawie. Galeria Północna będzie bowiem pierwszym sklepem tej sieci w stolicy. Firma założona została przez Michała Sołowowa, znanego kierowcę rajdowego, a zarazem jednego z najbardziej utalentowanych polskich przedsiębiorców. W ramach swojej oferty proponuje pełne portfolio akcesoriów dla domu obejmujące zarówno meble, jak i różnego rodzaju dodatki m.in. tekstylia do salonu i łazienki, przyrządy kuchenne oraz elementy dekoracyjne.

- Po chwilowej stagnacji na rynku nieruchomości Polacy znowu chętnie kupują mieszkania i budują domy. Lubimy mieszkać ładnie i komfortowo, dlatego wyposażenie jest równie ważne, jak rozkład czy lokalizacja inwestycji. Z jednej to optymalne warunki do debiutu, z drugiej wyzwanie polegające na odczytaniu potrzeb rodzimych klientów i dopasowaniu do nich naszej oferty. Dużym krokiem w rozwoju marki Homla jest wejście na rynek warszawski i bardzo się cieszymy, że nasz debiut w stolicy odbędzie się we współpracy z Galerią Północną. Naszymi produktami chcemy szerzyć trend slow-living i ideę celebrowania momentów w ładnym otoczeniu. Dlatego wierzę, że różnorodna, efektowna i zróżnicowana cenowo oferta związana z wyposażeniem domu czy mieszkania przypadnie do gustu klientom mieszkającym na młodej i dynamicznie rozwijającej się Białołęce – podsumowuje Katarzyna Splitt, Brand Manager marki Homla.

- Duka na dobre zadomowiła się w Polsce i nie zwalnia tempa. Dzięki przemyślanej strategii rozwoju, ciekawym produktom i zmieniającym się w każdym sezonie kolekcjom, marka zbudowała silną renomę na polskim rynku. Nasz nowy salon w Galerii Północnej będzie spójny ze skandynawskimi korzeniami sieci - utrzymany w jasnych barwach z przejrzystą ekspozycją wyposażeniową, co ułatwi klientom wybór produktów i dokonanie satysfakcjonujących zakupów - mówi Karolina Małaczek, dyrektor marketingu Duka International SA.

Sklep sieci Duka zajmie 104 mkw., salon Homla będzie miał powierzchnię 290 mkw. W obydwu transakcjach najmu pośredniczyła firma JLL.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY